Žanrs: Sports

Iznākšanas datums:

  • 2003. gada 30. oktobris (Ziemeļamerikā)
  • 2003. gada 31 oktobris (PAL)

Game Boy Advance:

  • 2003. gada 11. novembris (Ziemeļamerikā)
  • 2003. gada 21. novembris (PAL)

Gizmondo:

  • 2005. gada 22. septembris (PAL)
  • 2005. gada 22. oktobris (Ziemeļamerikā)

Izdevējs: EA Sports BIG

Izstrādātājs: EA Canada,  Exient Entertainment (Gizmondo)

Platformas: PlayStation 2,  GameCube,  Xbox,  Game Boy Advance,  Gizmondo

Režīmi: Vienspēlētāju un daudzspēlētāju

Reitingi:

  • ESRB: E
  • OFLC: G
  • PEGI: 7+

Vērtējumi:

  • Gamespot kritiķu: 9.2/10
  • Gamespot lietotāju: 9.0/10
  • IGN: 9.5/10
  • Mans: 9.0/10

Spēles apraksts:

Tāpat kā iepriekšējās SSX sērijās, dalībniekiem jāizvēlas vienu no vairākiem personāžiem, ar kuru jāpiedalās sniega dēļu sacensībās vai jāuzvar triku konkursos, par kuriem saņemt atlīdzību. 
Pašsaprotami, ka šajā spēles daļā notikumu vieta ir mainīta. Iepriekšējās daļās, atsevišķas trases bija izvietotas visā pasaulē. SSX 3, visa spēle notiek uz viena kalna, ar trim virsotnēm un dažiem atsevišķiem braucieniem. Trases ir izveidotas, kā "sacensību'' (race), "nogāzes stila'' (slopestyle), "caurules'' (super pipe), "lielā kritiena'' (Big Air) vai "bīstamās/bezceļu'' (backcountry) trases. Sacīkšu trases ir savienotas, ir iespējams ceļot pa šīm trasēm no kalna augšas līdz lejai, bez apstāšanās vai trases pārbraukšanas.
Atalgojuma sistēma ir sakārtotāka un uzlabotāka. Lai gan daži atalgojumi ir vēl saistīti ar medaļām, kuras spēlētājs saņem, lielākā daļa atalgojumu ir dabūjami sacensībās vai atrodot apslēptos kolekciju priekšmetus. Tērpi, statu uzlabojumi, "slepenais personāžs" un "spēles māksla" - šie visi ir pieejami.
Grafiski spēle ir uzlabota, salīdzinot ar iepriekšējām daļām, tai ir jauns grafikas dzinis,  kas pievieno vairākus vizuālus efektus, kā piemēram "kalna efekti": speciāli efekti, spēles kalnam, kā piemēram negaiss. Bez tam, spēle ir balstīta ap "brīvās braukšanas" arhitektūru, kas ir redzama arī vēlākajās "Tony Hawk's Pro Skater" sērijas spēlēs.
Citas ievērojamas izmaiņas iekļauj iepazīstināšanu ar otrā līmeņa "über trikiem"; Ieviesti freestyle/BX/Alpine dēļi, labums no dēļa tipa, statiskas atšķirības starp personāžu, un turpinājums trasēm, kuras ir savienotas kopā ar "Stacijām". Kopumā spēle uzsver pielāgošanos daudz vairāk nekā iepriekšējās spēles, piemēram, atšķirīgiem dēļiem vairs nav atšķirīgi efekti kā ar viņiem tiek izpildīts, ļaujot spēlētājam izvēlēties starp tiem, pamatojoties tikai uz estētiku, nevis ņemot vērā statistiku kā tas bija iepriekš.
Ir četri veidi, kā "iekarot kalnu" un pāriet uz augstākām virsotnēm: 
Viens ir nopelnīt medaļas sacīkstēs, kas tevi aizvedīs uz izaicinājumu, kuru vadīs tās "virsotnes pavēlnieks" bezceļu trasēs, un tad pilnā virsotnes izaicinājuma braucienā, kurš aizsedz virsotnes bezceļus visu ceļu līdz pašai kalna apakšai. Spēlē ir 5 oficiāli sacensību kursi, neieskaitot 6 konkurentu izaicinājuma sacīkstes.
Freestyle darbojas līdzīgi, ņemot vērā, ka ir vairāk freestyle sacīkstes nekā parastās sacīkstes. Arī pilnas virsotnes izaicinājums priekš Virsotnes 1 un 2,  tikai aizsedzot to attiecīgos bezceļus un slīpās nogāzes. Kopumā ir 9 oficiāli freestyle kursi spēlē, neieskaitot 6 freestyle konkurentu izaicinājumus.
Freeride strādā pilnīgi atšķirīgā veidā.  .">Spēlētājs var nopelnīt noteiktu procentuālo daļu atrodot virsotnēs apslēptos kolekciju priekšmetus un vinnēt dažos virsotnes "lielos izaicinājumus" (īpaši izaicinājumi, kas var būt stikla rūšu salaušana "trubās", vai sasist mērķus "Kronī"). Tipiskie "lielie izaicinājumi" ir spēlētāja punktu sasniegšana sacensību trasē vai ātruma uzņemšana slīpuma trasē. 
Peļņa ir naudas skaits, kuru spēlētājam ir paredzēts nopelnīt spēlējot spēli.

Paša viedoklis:

Spēle ļoti interesanta, pats izgāju divas reizes, proti tiku līdz pašai kalna virsotnei un izgāju vairākas sacensības. Ļoti patīk iespēja, ka var pats saģērbt savu spēles varoni. Uzvarētajās sacensībās nopelnīto naudu iztērēt drēbēs un dēļos. Patīk interesantās trases, un laikapstākļi. Lai nobrauktu no pašas augstākās virsotnes līdz pašai lejai pilsētā, noteikti paies vismaz 10 minūtes, ja ne pat 20. Protams šeit ir vairāki triki, kuri dzīvē ir neiespējami, bet tas padara šo spēli interesantu. Sacensībās ļoti patīk ātrums un azarts, kā tas viss notiek. Kādreiz spēlēju uz sava Playstation 2. Ja spēlē būtu uz PC un arī ar visu online mode, tad noteikti spēlētu arī tagad. Tā kā spēle ir 2003. gada, grafika nav protams spīdoša, bet skatoties uz gameplay, par grafiku aizmirsīsiet.

P.S. Man vislabāk patīk trase Metro City. ^^

 

Attēli:

Šeit redzams kalns ar 3 lielajām virsotnēm, kur notiek visa darbība.

 

 

 

Parastā caurule pirmās kalna virsotnes pašā apakšā.

 

 

 

Personāža izveide

 

 

 

Video:

https://www.youtube.com/watch?v=u00N5nXG1CY

SSX3 gameplay - Snow Jam

Laboja , labots 1x