Esmu sliņķis - izgraizīju no Skype. lai jums grūta lasīšana.

mersinā esam apmēram 10os un dodamies ar turku meiteni un britu čali uz turku meitenes draudzenes dzīvokliKur bija plānots bāzēties visu laiku, bet plāni mainījās. Nometām mantas dzīvoklīmneitene no pirmā acu uzmetiena nešķita nekas īpašs2 minūšu attālumā no dzīvokļa - jūraIekodām kafejnīca vieglas vakariņas devāmies uz jūruTā superīgi silta, bet Baltijas jūra tīrāka un pludmale ar Baltijas jūrai foršākaapmēram stundu pavadijāzm jūraIzveidoju pirmo kontaktu ar to turku meiteni vārdā BučinViņa gandrīz nemaz nerunā angliskies gandrīz nemaz turciski, bet nu...Nolēmām pēc peldes stopēt uz 50 km attālo kūrortpilsētu susanolu.Protasms tajā brīdī jau bija labi paņemts uz krūts, kad šis lēmums bija pieņemts, bet vai nav vienalga. ieņēmām vēl pāris mēriņus un pametām aprtamentus lai izietu stopēt uz ielasLai turki netraumētu mūs ar jautājumiem 1 turku meitene notēloja spānieti, otra argentīnieti un viss bija veiksmīgiPirmā mašina ko nostopējām bija taksisnaudu neprasija un 5 km paveda.2. izrādi'jas arī pēdējā čalis turks  baigais āzis paņēma mūs, spoguli blenza uz mūsu meitenēm riebīgi.benzīntankā apsvērām domu tīties ārā no mašīnasbet nekasapmēram ap šo laiku ar  Burčin sāka veidoties siltas attiecībasnākamā reizē kad viņā apstājās nopirka mums 4 aliņus. aizbraucām līdz minētajai kūrorrtpilsētai Susanolu kur veikal'a šis vēl 10 aliņus nopirkatad pulkstens bija jau pāri 1iem naktī.15 minūtes ar to čali pasēdējām un tad aizbildinoties, ka jāapciemo draugi tināmies proim, savācot visu alušis devās tikai uz mašīnuno sāniela pametot skatu redzējām, ka šis mūs gaidaznačit sacerējies uz mūsu metenēmmēs pa sānielu aizvilkām pārsimts metrus uz priekšu un devāmies uz pludmali, kur arī palikām līdz saullēktam. Sataisīju arī dažas labas bildes.no rīta absurda situācija  ir maize un alus, bet nav ūdensdodamies stopēt atpakaļ uz Mersinua tas kretīns joprojām mūs gaida9os beidzot aizeju gulētun tagad sākas jautrākā daļa...2os pieceļamies, aizvelkamies uz baseinupēc laika tur ierodas arī buurčin kaimiņiene tātad baseinā ieradās arī kaimiņiene Sinankas izrādās ir uz nažiem ar turku meiteni kas ar mums brauca no Gaziantepas - Džeida.Baseinā šim sākas asa vārdu apmaiņa, kas gandrīz nonāk līdz kauitiņamprincipā iemesls- nevarēja sadalīt britu čalikautiņu novērsāmn, bet jau tajā brīdī bija sajūta, ka briest kas nelāgssajūta pareizavakarā sataisījāmies un devāmies apakaļ uz kūrortpilsētuejot ārā no dīvokļa kaimiņiene indīgi uz mums pavērās un kaut ko pateica bučinnelāgais sākās berīdī, kad pēkšņi uz šosejas mums klāt piebrauc mašīnano tās izkāpj burčin bijušais un sāk draudētlai mēs viņas dzīvoklī vairs nerādamiesprasmīgi aizver man un britam mutidraudi gana nopietnidžeida mūs atturēja no iejaukšanās bu'čin un čala konfliktārezultāts - čalis savāca bučinmēs dodamies uz apartamentiem izvākties absolūti šokētinākamā diena nervozā noskaņojumā līdz vakarā uzzinam, ka ar viņu viss kārtībā un  viņa ir mājāsnomierinamiesdžeidas telefons mirstviņa simkarti pārvieto uz manu telefonulaimīgs pa'ris dienas varēju drukāt sms bučin tagad par mazsvarīgām leitām3  no 4 naktīm piekodāmies =/ Es mazāk - brits ar rumāni vairāk (rumānis ir mūsu šefa draudzenes brālis, vienkārši atvaļinājumā tur bija).vienģiais izņēmums bija nakts, kad sanāca tās problēmas3. naktī izbaudamm kūrortpilsētu1 krogā izlamājāmies baŗmenis iegrābaš domājot ka visi esam ārzemniekigribēja mūs apšamuktbet nesanāca, jo bija turku meitene devāmies uz nākamo bārukur palikām apmēram l'diz 4 naktīmājup ejot ielīdām batutoskurs neviens nesargāja un laimīgi apmēram pusstyundu bez maksas lēkājām4. naktī satikām cita meitenes, bet ar tām brits vairāk ņēmās apkārt lai arī šis par viņu smējāsjo šamējais runāt ar tām iedrošinājās, kad bija galīgā komānākamā dienā izgulējos un devos mājup te nu es esmuvēl jāpiemin3. dienā peiriebās tūristu pilnās pludmalesaizbraucām uz mežonīgu vietu, kur nebija pludmales tikai klintisun tā bija 2. labākā pelde vidusjūrā. Labākā bija 1. naktī ar to meiteni =/man krabis pirkstā iekodaūdens bija ļoti tīrs tur.izskatījās centoimetri 40bija apmēram 2.5m lecām no klints jūrābet vispār 4 dienu laikā pieriebās man tā vieta un sailgojos pēc Antepas. Te ir ūdesnpīpe, te dzīve lētāka un kebabu vairāk.Angel of Music: apmēram 30 ls kopā iztērēju ar autobusiem kuros deva ēst, dzert un katraM SAVS TV.