Kāpēc ''stealth'' žanrīgās spēles ļauj vienkārši paņemt jebkuru ieroci un vienkārši nošaut visus? Bieži vien - Hitman, Sniper Elite (citas gan neesmu spēlējis, bet esmu pārliecināts, ka tā ir visur) piedāvā 2 veidus - nošaut visus, vai censties visu uzmanīgi iziet. Kāpēc vienkārši netiek iespiests tikai stealth režīms un, ja spēlētājs taisās iet 1v10, tad vienkārši fiziski neiespējami vinnēt? Atstāsim šaušanu Codam un Battlefieldam! Atceros, ka pirmajās Thief spēlēs ar zobenu 1v1 bija grūti, tāpēc bija pēc iespējas vairāk jāpiekopj dažādas taktikas. Nezinu kā ir jaunajā Thief, bet esmu pārliecināts, ka arī tur tu vari būt ļoti neuzmanīgs.
PainFoinmr miniblogs
- 0
Jaunākajā thief var izvēlēties custom settingus, kur var salikt tā, ka nedrīkst nevienu nogalināt utt.
- -1
PainFoinmr 12.06.2014. 12:11 #
Var salikt, bet nav obligāti. Kāpēc tikai Dark Souls deviem patīk pamocīt spēlētājus?
- 0
PainFoinmr 12.06.2014. 12:42 #
Nu tad jā. Rietumiem jau rpg par grūtu, tāpēc Fallout ir pirmajā personā, hehehe.
- 0
Tāpēc, ka tas nav dark souls un lielākā daļa ir kažuāļi + tās spēles parsvarā veido amerikāņi, reti kura triple aaa būs sarežģīta. Tas pats bija ar DMC 3, amerikāņu hard, bija japāņu normal vai pat easy. Vari pats sev nospraust mērķi neizmantot guns vai ko tur un viss, pats tā pagājušajā vasarā absolution gāju un izgāju, ar pamocīšanos.
p.s. tavas nosauktās pat nav īsti stealth un thief bija izgāšanās.
- 0
Stealth bastard esi spēlējis?
- 0
PainFoinmr 12.06.2014. 12:54 #
Nē, bet skatījos gameplay. Nu tā izskatījās ok, bet mani šobrīd interesē 3d AAA spēles.
Piemēram, Hotline Miami arī vajadzēja būt grūtai. Grūtības pakāpes tur nebija, jo tad ķip nevar atvieglot neko. Izgāju ļoti ātri bez īpašas piepūles.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!