Izstrādātāji:

  • Eidos Montreal
  • Nixes Software (PC)

Izdevēji: Square Enix

Projektētāji:

  • Jean-Francois Dugas
  • David Anfossi

Platformas:

  • Microsoft Windows
  • PlayStation 3
  • Xbox 360

Iznākšanas datums: 2011.08.26

Žanrs: Action

Režīmi: Vienspēlētāja

Reitingi:

Prasības

Minimālās: 2 GHz dual core CPU

1 GB RAM (XP) / 2 GB (Vista and Windows 7)

NVIDIA GeForce 8 sērijas vai ATI Radeon HD 2000 sērijas vai labāks GPU

Windows XP, Windows Vista vai Windows 7 ar DirectX 9.0c OS

8.5 GB brīva atmiņa cietajā diskā

Ieteicamās: AMD Phenom II X4 vai Intel Core 2 Quad or better CPU

2 GB RAM

AMD Radeon HD 5850 vai labāks GPU

Windows 7 OS

8.5 GB brīva atmiņa cietajā diskā



Adams Jensens, kiborgs, kas cīnās ar automātu. Automāts atteicas pasniegt viņam apelsīnu dzērienu.

Viņš ir aizsardzības uzraugs. Viņš strādā Sarif industrijā, kompānijā, kura izgatavoja viņam robotiskās rokas, kā arī kompānijā, kas viņam piešķīra robotiskās rokas pēc neveiksmīga mēģinājuma aizsargāt kompāniju no postoša uzbrukuma, kura laikā viņš tika sašauts galvā. Kāpēc tas skāra viņa rokas vēl nav skaidrs.

Jensens beidzot iznes automātu uz jumta. Viņa plāns: „Varbūt, ja es nometīšu šo automātu no jumta...” Plāns beidzas šeit

Viņš atrodas kompānijas teritorijā, mēģinot tikt lejā līdz pirmajam stāvam un izbēgt no gangsteriem. Viņš izlemj nomest automātu uz zemes, lai novērstu uzmanību ienaidniekiem, lai viņš varētu mierīgi iziet ārā nepievēršot lieku uzmanību.

Jensens beidzot izmet no savām rokām automātu un metas bēgt no ēkas. Viņa paša izstrādātā drošības sistēma viņam palīdz, aizkuģojot prom ar žilbinošu zeltainu bumbu un nokļūt drošā vietā. Kad automāts nogāžas zemē, tiek pārsteigti gangsteri. Tad viņi paver savus acu skatienus uz žilbinošu zeltainu gaismu, kas palēnām aizpeld uz zemi otrpus ielai, tad viņi izvelk savus ieročus un kā vienmēr vēl cenšas kaut ko darīt lietas labā.

Jensens uz brīdi  noskatās uz viņiem un ienirst ūdenī aizsegam. Viņš izvelk savu 10mm pistoli, tuvākais gangsteris paiet garām, paskatās uz viņu un saka „Ei, pazūdi.”

Visbeidzot viņš saprot, ka bēgt nav jēgas un viņš ieiet pirmajā stāvā.

The Deus Ex spēles ir pirmās personas šāvēja RPGs, kas ļauj spēlēt spēli tā, kā tu vēlies: tieša vardarbība, ja tu to izbaudi, lavīšanās, ja nepatīk tieša vardarbība, mētājot smagnējus priekšmetus visapkārt, ja tev patīk būt noķertam, sasistam vai nošautam.

Humon Revolution ir: globālas sazvērestības trilleris, kurā iekļauta ķermeņa daļu aizvietošanu ar augstas kvalitātes protēzēm.

Tātad es runāšu par trim lietām: pirmkārt, viss, ko Human Revolution ir pārņēmis no iepriekšējām daļām. Otrkārt, ir dažas lietas, kas pietrūkst. Un visbeidzot, kas ir labāks šajā spēlē nekā iepriekšējās.

Galvenā lieta, ko Human Revolution ir izdarījuši ļoti pareizi: katru misiju tev tiek doti daudzi ceļi jeb ceļu labirinti, lai nokļūtu uz attiecīgo vietu ātrāk un efektīvāk. Cilvēka izmēra ventilācijas eja ir noderīga lieta, taču godīgi sakot, tā noder kā apvedceļš, tiekot garām aizslēgtām durvīm, aiz kurām atrodas neskaitāmi ienaidnieku.

Patīkami ir tas, ka ir sava veida brīvības sajūta, personāžu daudzveidība un priekšā vienmēr ir dažādi aizraujoši izaicinājumi. Ja kāds spēles maršruts tev kļūst par grūtu, Tu vari izvēlēties vieglāku. Un ja pēc pēdējās ieroču cīņas tev vēl joprojām ausis džinkst, Tu vienkārši vari pāriet uz nākamo telpu.

Un šīs ir tikai dažas lietas un maršruti, ko izstrādātāji bija ieplānojuši. Deus Ex galvenā veiksmes atslēga ir tā sistēmā: vienkārši noteikumi bez jebkāda scenārija, nav izņēmumu, un pastāv vienlīdzība. Ja tu vari pacelt kasti vai grēdu un nogādāt to attiecīgajā vietā pirmajā līmenī, Tu vari pacelt jebkuru kasti spēlē un nogādāt, kur vien fiziski tas ir iespējams.

Human Revolution ir tieša un precīza izstrādāta sistēma: izejot arvien vairāk līmeņus, Tu iemācīsies pārvietot un izmantot dažādus objektus. Spēle arī pārsteidz ar krāšņo vidi, pārsteidzoši dabisku trešās personas šaušanas un lavīšanās sistēmu, dodot arī tev iespēju paslēpties aiz jebkāda vertikāla priekšmeta, tai skaitā tiem, kurus Tu esi novietojis pats. Drošajās jeb draudzīgajās zonās tagad ir daudz un dažādi priekšmetu, no kuriem tu vari uzbūvēt dažnedažādus veidojumus, aiz kuriem paslēpties. Pat torņi tagad ir fiziski objekti, kuri var tikt pacelti un mesti. Tiesa, objekti, ko tu būsi uzbūvējis nebloķēs torņu raidītās bultas, taču tas aizsegs redzamību.

Kā Deus Ex, Human Revolution vēl joprojām ir savas līnijveida līmeņu sērijas.

Pastāv divas atšķirības, viena pozitīva un viena negatīva. Pozitīvā ir tā, ka pilsētas centrs spēlei ir liels, kā arī, Tu pēc dažām misijām būsi spējīgs atklāt jaunas pilsētas. Human Revolution ir lielāks, sarežģītāks un plašāks, plašāks ar lietām, ko darīt un noslēpumiem, kurus atklāt. Negatīvā ir tā, ka dažās misijās Deus Ex, ieskaitot slaveno pirmo līmeni Liberty salā, ļauj tev izpētīt to pat pirms tu esi sācis misiju un iegājis galvenajā celtnē.

Pastāv vēl divas lietas, kur Human Revolution nav spējuši pilnīgi sasniegt to, ko citas daļas bija sasniegušas. Pirmkārt, vadīšanas kontrole ir pārāk efektīva. Kamēr tur ir ienaidnieki un torņi, kurus novākt, gāzes mucas, kuras uzspridzināt, kopētāji, kurus sviest cilvēkiem, tomēr lietu apgāšana un improvizācija, tomēr ir lābākais veids, kā izkļūt no sarežģītas situācijas. Iešaujot kādam galvā ar pistoli, kurai ir klusinātājs ir pastāvīgi nepieciešama lieta šajā spēlē un tas var būt labākais risinājums, kā nonākt pie labāka rezultāta.

Vēl viena problēma ir tā, ka spēlē ir bosu līmeņi. Tie ir šausmīgi. Un no tiem nevar izvairīties. Spēle pat ir tik nesaskaņota par šīm lietām, ka pat ir ieviesta Steam sistēma.

Aizsardzības sistēma nekavējoties pierāda divas galvenās lietas, ko tu dari tērējot savu laiku: slēpies un šauj. Deus Ex spēles pamatā ir iekļauta arī lavīšanās, kas ienaidniekiem tevi neļauj nogalināt. Human Revolution to padara vēl aizraujošāku pievienojot klāt trešo personu katru reizi, kad tu turi aizsega pogu, lai pieķertos pie sienas. Lavīšanās pierāda sevi situācijā, kad ienaidnieki ir agresīvi un var tevi nogalināt kuru katru sekundi.

Lai gan spēlei ir arī mīnusi, tomēr kopumā tā ir viena no vislabākākajām šāda veida spēlēm.


Vērtējumi:

 


 


Laboja Static, labots 6x