Nosaukums: Hitman: Codename 47
Izdošanas datums: 2000. gada 23. novembris.
Žanrs: Action.
Izstrādātājs: Square Enix, Eidos Interactive.
Izdevējs: IO Interactive.
Platforma: PC.
Sižets: Aģents 47. Profesionāli trennēts slepkava. Bez vārda, bez personības, tikai ar savu ciparu. Var tikt galā ar jebkuru misiju. Viss rit mierīgi, līdz par tevi sāk interesēties kāds darba devējs, kurš tev pieprasa veikt vairākas bīstamas misijas. Un beigu beigās, grib tevi satikt. Kas ir šis vīrs? Kāds ir stāsts aiz aģenta 47 un profesionālajiem slepkavām?
Tālakajā tekstā var būt spoileri.
Manas domas par spēli: Spēle kurā tu esi profesionāls pasūtījuma slepkava. Tu vari izvēlēties arī savu ceļu - nogalināt visus, ko redzi, vai klusītēm nevienam nemanot nogalināt tikai tos, kas tev traucē. Bet vai tas viss ir izstrādāts perfekti?
Sižets bija ļoti slikts. Pārsvarā par Aģentu 47 nekas netika stāstīts. Vairāk bija stāstīts par viņa mērķiem. Protams, pēdējās misijās, kur sākās īstens sižets, kļuva interesantāk. Un tomēr.. Beigās tu vienkārši nogalini ļauno. Par spīti negaidītajam pavērsienam, tas bija ļoti neinteresants sižets. Un tomēr, brīnumainā kārtā, spēles gaita saglāba kopējo spēli no sižeta.
Spēles gaita bija ļoti interesanta, taču tiešām grūta. Lodes patiešām sāp un noņem ļoti lielu daudzumu dzīvības punktu, un nevienmēr tas pats notiek ar pretiniekiem. Tātad jā, tu esi pasūtījuma slepkava, kas strādā kādas slepenas organizācijas labā. Tev uztic misijas, kurās gan ir jānogalina, gan jānozog kāds priekšmets, vai vienkārši jāiegūst informācija. Parasti, to visu var izdarīt lavoties garām sargiem, vai vienkārši viņus nošaujot. Tomēr ne vienmēr lodes visu atrisina. ''Stealth'' režīms ir izstrādāts ļoti labi. Gan skaļāka nogalināšana, gan vien līķu izvietojums tevi var nodot, jo, protams, visi atcerās kādas drēbes valkāja kāds parasts iedzīvotājs, kura drēbes tu aizņēmies, lai tiktu, kur iepriekš netiki. Un jā, visam labajam tomēr nāk negatīvā puse. Neloģisko ķļūmju ir pārāk daudz.
Vizuālie efekti un mūzika nebija spīdoši. Grafika bija ''klučaina''. Ļoti bieži varēja izslīdēt cauri slikti renderētajām sienām. Un migla bija teju visur, pat tur, kur tai nevajadzēja būt. Tādēļ nevarēja saredzēt neko tālāku par pāris metriem. Savukārt ar binokulāriem varēja visu redzēt daudz tālāk un skaidrāk. Skaņas bija ļoti vienlīdzīgas. Pāris šaušanas skaņas, soļu skaņas, viendabīga mūzika un dialogi, vai sauicieni, ko ierunājis maksimums 3 dažādas personas.
Vērtējumi:
- Gamespot: 5.3/10 (ekspertu viedoklis), 7.7/10 (lietotāju viedoklis)
- Metacritic: 73/100
- Mans: 6.7/10
Trailers:
https://www.youtube.com/watch?v=w2TWgcSxo9s
Laboja PainFoinmr, labots 1x
0 #113.11.2012. 21:19
Es tā arī nemācēju izdzīvot, pēc tā ķīnīzera nošaušanas nekad.
latvija18 @ 13.11.2012. 23:13 atbildēja:
@shevijs Melis tu pie manis izgāji to misiju vienreiz tikai nevaig...
shevijs @ 13.11.2012. 23:21 atbildēja:
Ko? Nē, varbūt kāds cits izgāja? Es pavisam noteikti to neizdarīju, mājās pats ar nejēdzu.
profilsgalerija
0 #202.12.2012. 22:53
Varēji kādu jaunāku daļu aprakstīt, šaubos vai kādam šis interesē.
Skkar. @ 02.12.2012. 23:51 atbildēja:
klasika kā nekā vecīt
profilsgalerija