Noslēpums ir atklāts! Pie Klanu citadelēm mēs esam strādājuši ilgu laiku un noklusēt to nebija viegli. Pat pirms šīs idejas mēs strādājām pie klanu infrastruktūras, mēs tad jau vēlējāmies piešķirt klaniem lidojošas pilis. Man prātā nāca daudz un dažādas fantāzijas idejas, tapēc beidzot redzēt lidojošu Klanu citadeli bija ļoti aizraujoši.

Pirmais klanu uzlabojums nāca ar jauniem priekšmetiem, kas lika spēlētājiem daudz vairāk iedziļināties spēlē. Mēs necentāmies klaniem dot pārāk daudz kā jauna, bet gan tiecāmies palīdzēt esošajiem klaniem, kas jau bija izveidojuši paši savas aktivitātes.

Šim jauninājumam mēs vēlējāmies piešķirt kaut ko īpašu, kas dotu spēlētājiem plašu ieskatu spēlē un dažādas priekšrocības maksājošajiem spēlētājiem.

Citadeles bija milzīgas. Mēs ne tikai gribējām radīt klaniem savas mājas, bet gan episkas ar fantāziju un izdomu veidotas celtnes, ko savukārt spēlētāji varētu pārvērst realitātē, proti, tev ir iespējas paplašināt savu Citadeli, uzlabot to līmeņa ziņā, un izmantot tās dažādās funkcijas. Mums svarīgi bija dot klana biedriem vienotu mērķi, lai visi būtu ieinteresēti un visi varētu piedalīties dažādās nodarbēs, protams, iespēja pašam izveidot savu Citadeli tādu kādu tu vēlies, bija galvenā panākumu atslēga. Prasmju trenēšana īpaši neatšķīrās no parastās Runescape pasaules, tāpēc mēs vēlējāmies iedvesmot klanus trenēt prasmes kopīgi, tā kā lielākā daļa šo ideju atbalstīja, tā arī tika īstenota. Citadele ir kas tāds, kam vajag kopīgu darbu, lai tā nenovecotu un vēl joprojām pildītu savas funkcijas. Tātad izrādot savu Citadeli citiem spēlētājiem vai klaniem tu ne vien parādi elpu aizraujošas ēkas, bet gan arī tas attēlo cik organizēti un kādi ir tava klana biedri.

Mēs jums vēlējāmies dot izvēles iespējas, lai katrā Citadelē tu justos kā savās mājās. Citadelei ir parametru uzstādīšanas iespējas, kā arī īpašas tikšanās vai baļļuku vietas, kā nu kurš tās sauc.

Līdz ar Klanu citadelēm klanu biedriem tika dota iespēja izveidot pašiem savas nodarbes. Citadeles kara jeb kaujas lauks ir viens no izceltākajiem Klanu citadeļu uzlabojumiem. Man vienmēr ir patikušas tamlīdzīgas lietas, tāpēc es devu spēlētājiem iespēju izveidot sev patīkamu kara lauku, kurā arī pārējie klana biedri būtu ieinteresēti cīnīties.

Šajā izstrādātāju tēmā jūs sastapsieties ar mazām apakštēmām, kas kopā veidos vienu lielu tēmu. Ceru, ka jūs radīsiet atbildes uz saviem jautājumiem, izlasot nākamās tēmas daļu.

Izbaudiet!

Mod Chihiro



Klanu citadeļu izveide un uzlabošana

Ūdenskritums dienas gaismā

Citadeļu izveide priekš jums bija sūrs darbs. Galvenā Citadeļu izveidošanas doma bija par to, lai jūsu klanam būtu lielāka nozīme un katram klana biedram lielāka motivācija atrasties noteiktajā klanā. Mēs ceram, ka klani būs lepni izrādot viņu Citadeles kā simbolu, kas attēlo cik iespaidīgs jūsu klans patiesībā ir. Lai nu kā, lielākā daļa labuma nenāk viegli, tāpēc tev un tavam klanam nāksies piestrādāt, lai saņemtu vēlamo iznākumu un tam līdzi nākošo gandarījumu.

Citadeles izmēri un iespējas var tikt paplašinātas jeb attiecīgi uzlabotas, palielinot tās līmeni. Lielākais līmenis būs 7. Klaniem būs jāpievērš liela uzmanība savai Citadelei, savādāk laikam ejot Citadele sāks nolietoties un iznākums nebūs patīkams, tāpēc, lūdzu, nepametiet savu Citadeli novārtā.

Lai uzlabotu savu Citadeli jums būs nepieciešams ieguldīt dažādus resursus kopīgi strādājot. Resursi ir dažādi, proti, tos nav iespējams iznest no Citadeles vai nopirkt Grand Exchange, tā tas būs, lai neietekmētu spēles ekonomiju. Tikai trenējot prasmes, dažādus resursus jums būs iespējams saņemt un noguldīt Citadeles noliktavā.

Pirmais prasmes veids ir kokciršana, bet tā kā Citadele attīstīsies, tev būs pieeja arvien jauniem prasmju veidiem, proti:

Akmeņu kalšanai (Mining), uguns kuršana (Firemaking), kalšana (Smithing), un amatniecība (Crafting), radījumu izsaukšana (Summoning), kulinārija (Cooking). Katrām no šīm prasmēm Citadelē ir 7 līmeņi, kurus palielinot jums pavērsies vairākas iespējas.

Mēs vēlējāmies, lai maksājošajiem spēlētājiem tas būtu ļoti nozīmīgi un lai viņi neviltos par izmesto naudu, tāpēc jebkura līmeņa spēlētājiem būs pieeja šiem Citadeļu prasmju veidiem, taču tiem kuriem būs lielāks līmenis, viņiem būs iespēja saņemt vērtīgākus resursus un viņi saņems vairāk pieredzes trenējot šīs prasmes. Taču saņemtā pieredze Citadelē būs mazāka nekā parastajā Runescape pasaulē, jo mēs negribam Citadeli kā jaunu trenēšanās vietu. Klans saņems vairāk resursus, ja klana biedri strādās kopīgi pie vienas prasmes, nevis izkaisītā kārtībā.

Katru nedēļu jūsu klanam būs nepieciešams ieguldīt pietiekami daudz resursus, lai segtu izmaksas par jūsu Citadeli un tās celtnēm, to sauc par uzturēšanas izmaksām. Savādāk jūsu Citadele lēnām bojāsies, un ja tu nebūsi samaksājis par uzturēšanas izmaksām, tavs līmenis gan Citadeles, gan Prasmju līmeņu ziņā samazināsies.

Katru nedēļu tavs Klans arī saņems Citadeles labošanas iespējas, proti, tev būs iespēja pārveidot statuju vai kamīnu un pārvērst to pieredzē priekš noteiktā prasmes veida. Ievāktie tava klana resursi palīdzēs katram Citadeles uzlabošanas darbos un jaunu resursu ievākšanā, kā arī uzturēšanas maksas savākšanai. Tomēr tikai maza daļa resursu var tikt noguldītas Citadeles noliktavā, tāpēc pārliecinies un sakārto savu darāmo darbu sarakstu, lai nepieļautu, ka resursi tiek izmantoti pa velti.

Lai palielinātu tava Klana Citadeles līmeni tev vajadzēs sekot līdzi Citadeles prasmju līmeņiem, kā arī būs jāseko līdzi maksājošo spēlētāju Citadeles apmeklējumiem, nākamie līmeņi sevī ietvers obligātos apmeklējumus nedēļā:

  • 1. Līmenis - 5
  • 2. Līmenis - 10
  • 3. Līmenis - 15
  • 4. Līmenis - 20
  • 5. Līmenis - 25
  • 6. Līmenis - 25
  • 7. Līmenis - 50

Ja tu neievērosi šo skaitu, tad tava Citadele zaudēs līmeni, proti, ja attiecīgais skaitlis attiecīgajam līmenim netiek sasniegts vienā nedēļā.

Kamēr katram klana biedram nebūs nepieciešams ziedot resursus - mēs gribam sadalīt darba slodzi klana biedriem - spēlētājiem vajadzētu pavadīt Citadelē vismaz 20 minūtes uzlabojot to, taču tas būs atkarīgs no Klana izmēra. Sadalīšanas darbi ir nepieciešami, lai nebūtu tā, ka tikai viens cilvēks velta darbu un savu svarīgo laiku, kamēr pārējie bola acis un lielās par to cik viņi un viņu Citadele ir lieliska, lai gan paši nav neko darījuši.

Quartermaster spēlētājiem, kuri attiecīgajā nedēļā būs paveikuši pietiekamu darbu Citadelē,  izdos īpašus gredzenus. Šos gredzenus būs iespējams uzlādēt jebkurā no Citadeles prasmju speciālajām vietiņām un tas jums nodrošinās 1, 5x bonusu attiecīgajā prasmē, taču tas atkal būs atkarīgs no jūsu līmeņa.

Mod Edam



Citadeles iekārtošana un uzturēšana

Ūdenskritums naktī

Līdz ar to, ka mēs nesen nodrošinājām veksilumus un apmetņus, lai attēlotu jūsu lojalitāti pirmajā klanu atjauninājumā, mēs bijām sašutuši par to, ka tas nedeva pietiekamu rezultātu. Tapēc šīs krāsas un simboli rotās arī jūsu citadeles, lai tās ieviestu atpazīstamību, kādam klanam tad tās pieder.

Atsevišķām Citadelēm būs iespēja pievienot dažādus efektus karstajām zonām, proti apkārt varēs izvietot Dievu statujas vai vāveres, kas sveiks jūsu ciemiņus. To ko mēs dēvējam par "dekorācijām" atspoguļosies kā dekoratīvie augi, gobelēni, karogi, kā arī raksti uz sienām. Kad tava citadele būs pilnīgi uzlabota, tev tiks dota pieeja 19 labojamām karstajām zonām un 14 dažādiem dekorēšanas elementiem, kas sevī iekļaus 200+ dažādas iespējas. Tu arī varēsi izvēlēties vai būs diena vai nakts.

Pagaidi! Ir vēl kas! Citadelē būs arī apspriežu zāle, kurā klans savā starpā varēs apspriesties.

Mod Maz



Klana drošība un atļaujas

Vara bez kontroles ir nekas, kā viņi sacīja, un Citadeļu uzlabojums atnesīs klana īpašniekiem un administratoriem lielu varu pār visiem ar viņu lidojošām salām. Uzstādījumu jeb parametru ekrāns, ar kuru daudzi klana biedri būs saistīti, paplašinās uzstādījumus, kuri pavērsies klana īpašniekiem.

Uzstādījumi, kuriem tiks dota atļauja klana sarunām būs +- līdzīgi, tiks pievienoti arī 3 jauni administratora statusi.

Administrators varēs kontrolēt klana biedru pieejas pie dažādām vietām, proti, tiks noteikts vai viņš tur drīkstēs iet vai nē. Būs atsevišķas iespējas gan maksājošajiem spēlētājiem, gan nemaksājošajiem. Tiks dotas iespējas arī norādīt visiem spēlētājiem kas viņiem jādara. Un to visu varēs kontrolēt administrators!

Tie, kuriem būs admina statuss, būs sekojošs pienākumu saraksts: Viņi būs atbildīgi par Citadeles celšanu, uzturēšanas izmaksām un resursiem. Tāpēc adminiem nebūs nemaz tik viegla dzīve.

Mod Moltare



Interfeisi



Citadele dienas laikā

Lai pārvaldītu Citadeli mēs esam izveidojuši interfeisu, kas parādīs svarīgu informāciju, kas savukārt palīdzēs spelētājiem ar būvēšanas atļauju.

Tas nemaz neizklausās tik daudzsološi, jo ir daudz informācijas, ko vajag vēl apspriest. Mums arī vajadzēs izveidot speciālu video modu priekš spēles, kā arī uzlabot grafiku.

Interfeisa māksliniekiem un izstrādātājiem vajag skaidru vīziju par to, kā tad citadeles īsti strādās. Mēs ievācām informāciju no visiem māksliniekiem un izstrādātājiem un centīsimies to ieviest spēlē, kā arī papildināt sistēmas dzini.

Man tas ir aizraujošs spēles izstrādāšanas process - atrodot un izveidojot katru pikseli ekrānā, veidojot tādu kā dialogu starp spēlētāju un ekrānu. Milzīgi plazmas ekrāni, kas strādā uz HD pamata ir mūsu lielākais mērķis, kā arī mobilā telefona dizains un spēļu konsoļu dizains.

Mod Roderick



Cīņas lauks

Citadele nakts laikā

Līdz ar apspriežu istabām un prasmēm, mēs vēlējāmies izveidot tādu vietu, kas klaniem raisītu kaut mazmazītiņu prieka devu. Tāpēc, pēc strādāšanas pie iekšējā dizaina ar Mod Jack es esmu iztērējis dažus mēnešus sava laika priekš cīņas lauka projektēšanas, kur tavs klans varēs organizēt cīņas un citus interesantus pasākumus.

Izmantojot savu spēlē iestrādāto kartes veidotāju, tu būsi spējīgs pārveidot savu cīņas lauku, novietot kur gribi dažādus elementus, piemēram, sienas, ledu, iznīcināmas barjeras un daudzas citas dažādas lietas. Lielāko daļu no elementiem jūs paši būsiet spējīgi konfigurēt/uzlabot. Piemēram, katru šķērsli varēs izjaukt ar Mining, Woodcutting, Strenght, vai Thieving prasmi. Tev būs iespēja arī izvēlēties kurš un kur varēs skriet vai lekt pāri utt.

Te nebūs viss līdzīgs PvP, ja vien tu biežāk piedalies karogu pārķeršanā, sitot bumbas vārtos, piebeidzot briesmoņus un atzīmējot mērķus. Šīs iespējas tu varēsi izmantot visas vienā reizē! Tu varēsi arī izveidot lielu labirintu, pilnu ar dzēloņiem un tur īpaši ievietotiem NPC.

Kad klans ir beidzis cīņas lauka izveidošanu tu varēsi sākt cīņas. Es esmu izveidojis arī noteikumus: Tu varēsi izvēlēties būt pats par sevi, vai būt daļa no komandas, tu varēsi noteikt uzbrukšanas veidus, un daudz ko citu.

Visi cīņas lauki būs droši, proti, tu nevarēsi zaudēt nevienu priekšmetu, jo mums nav garantijas, ka cīņas lauka izveidotājs cīņu būs padarījis godīgu. Mēs neesam spējīgi jums piedāvāt atlīdzības, tomēr jūs paši savā starpā varēsiet dalīt balvas.

Mod Ash



Atsauksme
Cerams, ka mēs beidzot esam snieguši atbildes uz jūsu neskaidrajiem jautājumiem. Un devuši jums neskaitāmus pavedienus, tomēr mēs vēl joprojām gaidīsim jautājumus par neskaidrībām un atbildēsim uz tām.

~Klanu citadeļu izstrādātāju komanda

Spied šeit, lai debatētu par šo ierakstu forumā.



Projekts: Clan Updates  Tagi: clan, development, runescape


 

Manas domas par Klanu Citadelēm: Rakstot šos rakstus par Citadelēm esmu uzzinājis ļoti daudz kā jauna. Kā jau izstrādātāji ir teikuši, ka šis būs viens no visu laiku vērienīgākajiem projektiem... Es tam varētu piekrist, jo viss izklausās visai daudzsološi. Taču rakstot un izanalizējot visu par Klanu citadelēm esmu sapratis, ka viņi principā apvienos vairākas minigames, kas ir iekš Runescape, jo visas spēles ir ņemtas no turienes. Protams, būs ļoti labi, ka varēs celt savus šķēršļus utt. Kopumā nevaru pateikt neko sliktu par šīm Citadelēm. Vairāk varēšu komentēt, kad viņas patiešām iznāks.

Laboja Static, labots 3x