line^ miniblogs
- +2
2 reizes bija brāķētas mātesplates no 1a, vienu no tām reizēm vajadzēja sabļaut uz 1a lai pieņemtu, bet pieņēma. Pārējās problēmas bija ar piegādi, DPD paku bode papisa preci, uzņēmās vainu, bet nākamajā dienā jau teica, ka tā tomēr nav viņu vaina, bet mana (jā, zin, es piedraudēju DPD kurjeram, lai pat nemēģina piegādāt manas preces Rīgā citādi es viņa suni pārdošu verdzībā), bet pēc tam atkal pateica, ka vaina tomēr ir viņu, bet piegādāt uz pareizo vietu nevar, jo es samaksāju par vienu piegādi un lai piegādātu to pareizajā vietā man ir jāpiemaksā. Tajā mirklī es sapratu, ka ar DPD vairs nekad neko nesūtīšu un to pašu iesaku citiem. Omniva ne reizi nav pievīlusi, līdz ar to nav bija jārunā ar viņu klientu apkalpošanas centru, kas iekš DPD tik briesmīgs, ka par tā eksistenci atbildību tūlīt uzņemsies daeš.
Omniva ir dārgāka, bet es labāk piemaksāšu un nečakarēšos ar to, ka manu preci piegādā Vjetnamas galvaspilsētā un prasa man apmaksāt viņu kļūdu.
Morāle, ka ne visās sūtīšanas štellē vaina vienmēr uz veikala, veids un iestāde, kura piegādā arī mēdz būt tizleņu kluba prātu spēju summējums. - 0
Brālis pasūtija bērnu sēdeklīti mašīnai , neatnāca vispār arī zvanīja un prasīja vai vispār ir izsūtīts un vai ir ko izsūtīt. Atbildēja , ka nav ko izsūtit un piedāvāja vai nu naudu atgriezt vai ari gaidīt kad būs pieejams.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!