mjau miniblogs

  • mjau
    0

    Situācija sekojoša, man ir defektīva prece pirkta 1a.lv, kuru vēlos apmainīt. Bet nav saglabājies čeks. Zvanīju un viņi apgalvo, ka neko nevarot darīt - kaut gan mana pirkuma pavadzīme viņiem ir uz vietas, tā nederot. Cik atceros, tad pagātnē citā interneta veikalā tieši uz pamata, ka viņiem ir saglabāta pavadzīme, veiksmīgi nodevu preci garantijas remontam. Vai viņi man melo, sakot, ka viņu pavadzīme nav derīga, vai arī tiešām nav nekādas iespējas apmainīt?

    • kislila
      0

      Man arī tā bija tieši 1a.
      Varu apgalvot ka viņi melo, kādēļ? Uz kases aparāta ir jābūt čeka kopijām saglabātam, bet viņi teica, ka viņi tas neuzgalaba.
      Pavadzīme nederēs jo tas nav īsts pirkuma pierādījums manuprāt

      • mjau
        0

        Un ko tu darīji? Kaut kur griezies/teici lai beidz melot, vai padevies? Kā arī, vai tad tās kopijas glabājas tik ilgi? Pirkums bija pirms diviem mēnešiem.

        • kislila
          0

          Man bija tā ka paņēmu video karti r9 280 un man viņa nederēja, aka pāris cm pa lielu bija.
          Galu galā neko nevarēju izdarīt, jo tomēr čeka man nebija.
          Nopirku jaunu korpusu vēl

        • mjau
          0

          Ehh :/ Man pat kinda līdzīgi, es reizē pirku cooleri un austiņas, un domāju ka jāpaglabā čeks ja gadījumā cooleris korpusam par lielu. Cooleris derēja, bet austiņas saplīsa, un čeka nav, lel.

        • kislila
          0

          Domāju ka neko nevar darīt bez čeka, diemžēl

    • mailija
      0

      Kas par preci?