PainFoinmr miniblogs
- 0
PainFoinmr 24.09.2016. 11:20
- +4
Es nesaprotu par ko tu runā? Jauna spēle?
- +2
PainFoinmr 24.09.2016. 16:13 #
2013. gada decembrī paziņoja spēli - No man's sky. To veidoja maza indie komanda. Spēle izskatījās kolosāli - tā bija kosmosa izpētes spēle ar ''procedular generated'' visu. Devi lielījās, ka spēlē ir 18,446,744,073,709,551,616 unikālas planētas un vajadzētu 5 miljardus gadu, lai visas izpētītu viens cilvēks. Uz katras planētas tātad arī cita dzīvība, izskats utt.
Kad nāca tuvāk izlaišanas datums, Sean Murray (galvenais devs) saka, ka ir pārcelts izlaišanas datums uz augusta sākumu. Visi hyped, Sean daudz ko solīja.
Spēle iznāk - planētas izrādās tukšas, saturs neatbilst nekam, ko solīja, bet spēle maksā 60$ tāpat. Cilvēki twichā pamana, ka divi strīmeri ir nonākuši uz identiskas planētas, bet nespēj viens otru redzēt (Sean bija solījis, ka spēle būs multiplayer).
Rezultātā - false advertising, spēlētāju daudzums samazinājies par 88% vien nedēļu pēc izlaišanas. Oficiālajā twiterī pēdējā ziņa ir bijusi 18. augustā. Krč topkek tiem, kas samaksāja 60$- +1
Moondefender 24.09.2016. 16:20 #
Bet steams visiem, kas gribēja, dalija refundus iirc.
- 0
PainFoinmr 24.09.2016. 16:22 #
Ye, bet tas nav normāli, ka platformai ir jānodrošina refunds par false advertising, par ko viņi nebija atbildīgi. Protams, aplausi steamam!
- +1
Pirms dienas bija aktivitāte twitter
- +2
Hidden driver 24.09.2016. 16:12 #
Pats labākais ir tas ka viņu studija un viņa paša twitter ir miris, neviena posta kopš augusta jeb 1 ned pēc game release.
- 0
A kas ar pokemon go notika? man nav internets mob
- 0
PainFoinmr 24.09.2016. 16:33 #
Niantic nespēja uzturēt labus serverus, kad tik daudz cilvēki spēlēja. Viņiem, kā mazai komandai, arī nav cilvēku, kas 24/7 uzturētos soc. tīklos un atbildētu cilvēkiem. Un prioritātes komandai arī ir nepareizas. Serveru labošanas vietā, viņi slēdz palīgprogrammas, kas nenes viņiem peļņu.
- +1
Es laikam vienīgais nebiju vīlies No Mans Sky, jo nebiju baigi interesējies vai skatījies viņu mārketingu. Man lielākais spēles dūzis bija tās saundtreks - 65daysofstatic. Citādā ziņā es pat oficiālo treileri neredzēju, noskatījos vien spēles koncepta prezentāciju (zem 20 min). Man jau likās, ka tas būs 30-60 eiro walking simulator, spēle iznāca un man jau nekas nemainījās. Cilvēki, kas hypoja par spēli paši vainīgi, tur jau hype princips, kompānija grib pelnīt pat pirms spēle ir izlaista, prieks, ka Steam ļāva daudziem naudu dabūt atpakaļ.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!