Vijolē-ēē
Vijolē-ēē
Ivars skatās, kā tu masturbē
Šis tagad ir Ivara anti-joku striķis!
- Ko Ivars dara ar maziem puikām?
- Viņš tos apmāca dažādās saimniecībā noderīgās prasmēs - apstrādāt koku, metālu, zāģēt, naglot, rasēt - atbilstoši IZM noteiktajai pamatskolas programmai.
- Ko Ivars dara, kad viņš beidz?
- Viņš sakopj savu darbavietu - noslauka galdu, saliek instrumentus vietā un izmet skaidas miskastē.
- Ko Ivars ar Austri/Guntaru/Ilmāru dara pagrabā?
- Viņi rūpējas par skolas tehnisko stāvokli, lai bērni atrastos drošā vidē, kur viss ir kārtīgs. Pēc darbalaika beigām viņš dodas uz paša iekārtotu darbnīcu, kur līdz vēlai naktij taisa mēbeles, lai nopelnītu papildu naudiņu - skolotāja alga tomēr nav nekāda diži lielā.
-Kādēļ Ivars bļauj, lai tik urbj iekšā?
-Tādēļ, ka skolēniem vajadzēja saskrūvēt tabureti.
-Kādēļ Ivars nosodoši skatās uz Jāni, kad viņš rausta savu roku?
-Laikam Jānis nepareizi zāģēja!
-Kāpēc Ivars un Pēteris mašīntelpā skaļi elsa?
-Virpot tak ir grūti!
Am i doing it right?
- Kāpēc reizē, kad zēni viesojās pagrabā, viņi ieraudzīja, ka Ivara pusmūža palīgam Ilmāram biksēs ir "stojaks"?
- Tas bija tikai optisks māns, kas veidojās, krunkojoties Ilmāra džinsa biksēm. Ilmārs ir laimīgi precējies ģimenes tēvs, un doma par seksu ar mazgadīgiem zēniem viņam šķiet nepieņemama.
- Kādēļ Ivars savās stundās tik bieži piesauc pornogrāfiju?
- Viņš vārdu "pornogrāfija" lieto nicinošā nozīmē, tā saucot slikti paveiktu darbu. Šādu vārdu viņš izmanto, jo ir lasījis pētījumus par pedagoģiju, kur ir teikts, ka ar jauniešie vēlams runāt viņu valodā, izmantojot arī žargonismus, jo tā bērni labāk uztver vielu. Lietojot šo vārdu negatīvā nozīmē viņš arī vēlas netiešā veidā iemācīt ģimeniskās vērtības, norādīt uz gadījuma sakaru bezvērtību.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!