Shattred miniblogs

  • Shattred
    0

    Cik tas ir likumīgi:
    Paziņa stāstīja, ka iestājās autoskolā; tās zināšanu pārbaudi nokārtoja un turpināja ar praktisko zināšanu apguvi jeb braukšanu. Lai viņa varētu braukt ar instruktoru, vajadzēja iegādāties "Braukšanas kartiņu" - 7 braucienu vērtībā/7 braukšanas reizēm (laikam septiņu.. Nu tik cik ir mazākais ibligātais stundu skaits). Šīs septiņas braukšanas reizes apmaksāja un tad sāka braukt ar instruktoru, bet par katru reizi viņai jāmaksā papildus un instruktors teica, ka iepriekšapmaksātās septiņas reizes varēs izmantot tikai PĒC TAM, kad instruktors dos atļauju kārtot CSDD eksāmenu.
    Tā nu visi paliek ar nomaksātu teoriju, nomaksātām braukšanas reizēm un papildus nopirktām, bet nafig nevajadzīgām, septiņām iepriekšapmaksātām braukšanas reizēm. Nezinu kas tieši līgumā rakstīt, ko viņa "Mustangā" parakstīja, bet no viņas stāstītā, izklausās visai liela krāpšana, jo pašsaprotams, ka neviens pēc "zaļās gaismas" došanas vairs tās septiņas reizes naf' neizmanto.

    • Styrnucis
      0

      Jāskatās, kas ir līgumā rakstīts. Iespējams, ka tas ir atrunāts.

      • Shattred
        0

        Tieši to pašu viņai pateicu. Tagad skatīsies, kas nu tur rakstīts un kas nav.

    • ExclusivE
      +1

      Cik atceros, pirms diviem gadiem Mustanga līgumā bija tā, ka tās apmaksātās braukšanas izņem un tikai pēc tam, ja vajag jāmaksā par katru braukšanu

      • krabz
        0

        Šis. Sākumā izbrauc tās apmaksātās reizes un tad, ja vajag papildus, tad tik jāmaksā instruktoram uz rokas.

    • Shattred
      0

      He he, izrādas, ka viņa iet autoskolā "Credo" nevis kā iepriekš nopratu par "Mustangu".

    • 9000
      0

      ^credo ir appisēju kantoris visā Latvijā. Pilns internets par viņiem+ Pašam slikta pieredze, bet es tiku sveikā cauri.