STEAM

  • Kurbads
    0

    Sveiki! Varat palīdzēt? Vienam draugam, kad viņš pērk spēli, parādās šāds teksts:

    Citāts:
    Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company.

    Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again.



    Kas varētu būt par problēmu?

    • S J
      0

      Tas nozīmē, ka viņš maksā ar kautkādu krāmu, nevis normālu karti. (Visa Electron/Maestro)

      • Kurbads
        0

        Viņam ir Visa

        • S J
          0

          VISA Classic?

          • Kurbads
            0

            ISIC karte viņam esot.

            • S J
              0

              Nezinu. Var pamēģināt caur PayPal.

            • alberts00
              0

              Maksājumi internetā nav izslēgti?

    • S J
      0
      Citāts:
      After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again.


    • 4ufon str
      0

      Ir tā lieta ka swedbank lietotājiem internetbankā jāatķeksē droši pirkumi internetā, konkrētāk pateikt nevaru jo pašam nav swed.

    • Teemu
      0

      Lai viņš pamēģina caur paypal, jo man arī agrāk tā bija un caur paypal viss gāja.

    • shevijs
      0

      Lai ielogojas savā i-bankā un aizpilda ''droši pirkumi internetā'' prasīto.