Ehh.. Es personīgi vēlos ierosināt dažas lietas, kas spēlēšanu serverī tikai padarītu aizrautīgāku un interesantāku. Lielākā problēma, manuprāt, ir tieši mapju izvēlē.

1. Man nepatīk, ka balsojumā ir tikai 2 mapes. Cik noprotu, parasti balsojums ir automātisks, kurš izvēlas mapes random'ā. Es iesaku, adminiem nebūt tik slinkiem un uztaisīt balsojumu manuāli / patstāvīgi. Balsojumā ielikt vismaz 5 lielās mapes. Naktī jau varētu mainīt uz mazākām mapēm (pat bez balsošanas), jo spēlē arī mazāk cilvēku.

2. Aktivitāti serverī palielinātu mapju dažādība, tāpēc iesaku, lai mapju balsojumā neparādītos pēdējās 3 spēlētākās mapes. Tas tikai mazinātu de_dust2 un de_dust parādīšanos, kuras jau tā visiem ir apnikušas. Tās tiktu spēlētas nevis caur vienu mapi, bet gan caur 3-4, ja ne vairāk. Serverī uzreiz parādītos kaut kāds ekšens.

3. Esmu atlasījis vairākas mapes, kuras pats esmu spēlējis, un varu galvot, ka tās patiešām ir labas. Uztaisīju sarakstu, lai admini mapes varētu pievienot serverim. Pārējās mapes, kuras jau ir serverī, iesaku, izdzēst. Lietotajiem būs arī iespēja ieteikt kādu mapi, kuru admini iespējams pieviens serverim, balstoties uz lietotāju balsojumu PAR vai PRET mapes pievienošanu.

4. Iesaku te izveidot atsevišķu sadaļu, kur varētu ieteikt mapes. Katrā topikā apspriestu noteiktu mapi, kurā citi balsotu. Šis (https://exs.lv/?p=41855) +/- paņēmiens nav drošs, jo citi var speciāli pliest + vai -, kaut arī tiem ir vienalga, par ko iet runa.

5. Mapes ilgumu uzlikt uz 20 min. Un automātiskā balsošana, kura random'ā paņem 5 mapes no mana "Lielo mapju saraksta", parādās 3 min pirms mapes beigām.

Lielo mapju saraksts:

cs_assault;
cs_italy;
cs_militia;
cs_office;
de_airstrip;
de_best;
de_dust2;
de_dust;
de_inferno / de_inferno2010;
de_aztec / de_old_aztec;
de_cpl_strike;
de_cpl_fire;
de_tuscan;
as_oilrig;
de_cbble;
de_losttemple;
de_nuke;
de_prodigy;
de_russka;
de_train;
de_tides;
de_vegas.

Mazo / nakts mapju saraksts:

35_hp2 / 35_hp5;
fy_iceworld2k / fy_iceworld;
fy_poolday / fy_poolparty;
fy_ruswold;
awp_india;
awp_map / awp_map2;
aim_map;
aim_crazyjump;
aim_ak-colt;
aim_awp3;
cs_deagle5;
de_dust2_long;
de_dust2x2.

Ceru, ka kāds vismaz izlasīs šo garo penteri, nevis stulbi postos un spamos šajā rakstā. smiley-roll.png

Laboja Ridiculus, labots 3x