Lai iegūtu piekļuvi Isafdar, vispirms jābūt izpildītam Underground Pass kvestam!

Isafdaras mežā sastopamas vairākas lamatas un slazdi. Lai arī ne visi, tomēr daži ir noklāti ar indi, kas padara tos par nāvīgiem šķēršļiem dēkaiņiem, tādēļ vienmēr ieteicams līdzi nēsāt paris devas Anti-poison.

Neaizskarti un mierīgi, Isafdaras meži ir pilnīgs pretstats raktuvēm, novārtā pamestajām zemēm un rosīgajām apmetnēm ārpus Tirannwn reģiona. Nepārvaramā kalnu grēda uz rietumiem ir palīdzējusi radīt nošķirtību no pārējā kontinenta, taču arī elfi ir pielikuši savu roku. Aizdomīgi un neiecietīgi pret tiem, kas izlaupa RuneScape resursus - lielākoties tie ir cilvēki un rūķi -, elfi ir cauri laikmetiem pārraudzījuši mežu, ļaujot Isafdaram kļūt par burvīgu ainavu.

Paši elfi gan nav aizguvuši apkārtējo mieru, lai arī viņi ir veci kā paši koki. Pilsoņu karš ir radījis plaisu starp astoņām Tirannwn ģimenēm, sagraujot miermīlīgās savienības par nesavienojamām nometnēm. Izraidīti no varenās Priffdinas pilsētas pateicoties valdošajai Iorwerth ģimenei, klaiņojošie dumpinieki veido nometnes starp Isafdaras kokiem, gaidot Iorwerth'u valdīšanas galu.

Isafdaras mežs ir nepieejams ārpusniekiem rietumu kalnu grēdas dēļ. Lai arī ideāli piemēroti izolētai attīstībai, kalni, purvs un okeāna krasti traucē elfu tautai saimniekot savu senču zemēs ārpusē. Senos laikos elfi pārvaldīja visas Kandarinas zemes.

Pati Isafdara ir politiski sašķelta zeme. Prifddinas valdnieki ir nostiprinājuši savas pozīcijas ziemeļos, kamēr padzītie elfi un cilvēki uzturās dienvidu daļā, kur izveidotas

 

Isafdar is set aside from outsiders in a mountain bay to the west. Although ideal for a life of isolated development, the mountain, swamp and ocean boundaries have made it difficult for the elvish people to hold onto their ancestral lands beyond. In ages past, the elves had held rule over all the lands of Kandarin.

Isafdar itself is a politically fractured land. Those elves in control of Prifddinas have formed a camp in the north of the forest, while rogue elves and humans roam the southern half, settling semi-permanently in the south-eastern lodge of Lletya and the south-western human outpost.

To the east lies the mountain range of Arandar, traversible through underground passes that lead to West and East Ardougne, although those who have spent much time in Isafdar will no doubt discover the easier route over the north of the mountains (provided they have committed Regicide).

The sulphurous poison wastes form the southern border of Isafdar; a valuable source of sulphur and tar for those adventurers bold enough to bear the stench, though each year the wastes expand and devour more of the forest.

The west coast is made up of ocean, and a lot of it.

A brisk walk north will end with the impressive octagonal city of Prifddinas, once home to all eight of the families of Seren.

Laboja Susuris, labots 4x