Izdošanas datums: 3. jūnijs, 2014.

Žanrs: Piedzīvojumu,

Izstrādātājs: Airtight games.

Izdevējs: Square Enix.

Platforma:  PC, PS3, X360, PS4, XONE.

Vari ieslēgt spēles skaņas celiņu, kamēr lasi.

Sižets: Ronans ir izmeklētājs ar skarbu pagātni. Bet tieši viņš ir vistuvāk bīstamam sērijveida slepkavam. Viņa dzīve ar to arī beidzas, un viņš mirst no šīs slepkavas rokas. Tomēr viņš nespēj nokļūt otrā pusē. Viņam ir jāpaliek uz zemes un jāatrisina sava slepkavība pirms viņš var nokļūt paradīzē.

Spēles gaitā tu esi spoks. Vai daudz spēļu ļauj tādu vaļu? Jā, tu vari staigāt cauri sienām, galdiem, cilvēkiem. Uzdevums ir pavisam vienkāršs - atrisināt slepkavību. Tev ir jāvāc pierādījumi un pavedieni (gluži kā LA Noire), un papildus ir iesējams iemiesoties cilvēku prātos, lasīt viņu domas, noklausīties sarunas. Spēlē ir 244 savācami priekšmeti un atmiņas, kas patiks perfekcionistiem. Šīs lietas ir gan individuāli stāsti par spēles pasauli, gan iedzīvotājiem. Visu apgrūtina elles briesmoņi, kuri barojas uz spokiem, kas nespēj nokļūt otrā pusē. Autori centās ar tiem nedaudz apgrūtināt spēli, bet nekur nebija ielikts vairāk par 4 pretiniekiem reizē. Un to pieveikšana ir elementāra - gaidi, kad pagriež muguru. Starpcitu, tie tevi neredz cauri sienām, bet tu gan.

Vizuālais noformējums bija tumšs visu spēles laiku. Tas noteikti piedēvēja noskaņu, ka visi spēles notikumi risinās vienā vakarā. Tēli un pasaule bija izstrādāta detalizēta un smuka. Arī biežās īsfilmiņās bija jauks darbs, kas pielika spēlei interaktīva stāsta izjūtu. Vislabāk man patika ierunātais teksts. Aktieri bija labi pastrādājuši.

Kopumā  spēle ir gana īsa un vienmuļa. Autori ir izveidojuši daudz stāstu par neeksistējošu pilsētu un interesantu sižetu par galveno varoni. Iesaku spēli pamēģināt tiem, kas meklē aizraujošu stāstu un grib meklēt paslēptos dārgumus (lietas) lielā pasaulē.

Vērtējumi:

  •  Metacritic: 59/100
  •  Gamespot: 6/10
  •  PainFoinmr: 6.7/10

Laboja mad, labots 1x