OnLive vēlas ieviest vadošajā tirgū savu sejas un kustības fiksācijas tehnoloģiju tuvākajā nākotnē. Panākot to, ka grafikas kvalitāte būs ļoti laba. Un to varēs izmantot tikai spēles straumēšanas pakalpojumos.
Šī tehnoloģija tika izstrādāta papildus ar OnLive māsas kompāniju MOVA, kura ir piedalījusies dažādu Holivudas filmu izstrādāšanā, uzvarējuši oskaru nominācijā „Achievement in Visual Effects for the Curios Case of Benjamin Button”, un visvairāk šīs tehnoloģijas darbību var apskatīt sekojošās filmās, kurās viņi ir piedalījušies to izstrādāšanā: Green Lantern, jaunākā Karību Jūras pirātu daļa, jaunākajās Harry Poter un Transformer filmās.
Šī lieta arī ir tikusi izmantota Warner Bros kompānijā, attiecīgi šajā: Batman: Arkham City trailer, kuru OnLive CEO Steve Perlman aprakstīja kā „testu”, lai pārbaudītu, vai tā der, un vai to varētu izmantotu video spēlēs.
Tas nevarēs startēt uz Xbox, pagaidām nevarēs startēt uz nekādām 2012 tehnoloģijām, tas nedarbosies uz PC, bet tas darbosies tikai uz cloud pamata.
Un kā tad jūs domājat, kas padara spēlē vai filmā sejas reālākas? Tieši šī veida tehnoloģijas. Jā, nekas krasi neatšķirsies, bet viņi garantē, ka sejas spēlē būs ļoti reālas, tik reālas kā nekad iepriekš. Un pārsitīs visus iepriekšējos realitātes rekordus.
0 #129.06.2011. 12:57
Lieliski!
profilsgalerija
0 #230.06.2011. 13:54
Tad atliek tik man nopirkt jaudīgāku kompi, nedomāju ka ar Intel i3 pavilks jaunās spēles.
obsidian @ 30.06.2011. 18:18 atbildēja:
@Krekls, Core 2 Quad, 6 GB RAM, HD6950 GPU, Crysis 2 uz 1080p bija 10-12 fps. Un tur pat tuvu max grafikai nebija.
profilsgalerija
0 #330.06.2011. 17:47
GTFO.
profilsgalerija
+1 #430.06.2011. 18:11
Avotu no kurienes tulkoji šo, jo
oriģinālais autors nesparot ko pats ir uzrakstījis. FYI https://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_computing
Static @ 01.07.2011. 08:15 atbildēja:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2011-0...-to-video-games
Static @ 01.07.2011. 08:18 atbildēja:
Ajj. Mazliet nepareizi tur iztulkoju.
profilsgalerija