PĪLĒ miniblogs

  • PĪLĒ
    -1

    1a.lv garantija mani diez gan patīkami pārsteidza, pagāja 2 nedēļas, un viņi paziņo, ka telefonam iekšā esot korozija... Izskaidrojiet man lūdzu, telefons ir ~2 mēnešus vecs, kas man ikdienā būtu jādara, lai tajā parādītos nolāpīts korozija? Huj jau tu to tagad pierādīsi, pareizi? Ja nu ir kādi ieteikumi, ko tādā situācijā darīt, tad uzklausīšu visus, jo diemžēl telefons nav no tiem lētajiem galiem, lai samierinātos tā vienkārši..

    • Oxymoron
      -5

      Pasaki viņiem tā: "Kā jūs varat redzēt koroziju, ja jūsu acis nav īstas!?!?". Strādā katru reizi, viņiem nebūs pēc tam ko atbildēt

      • PĪLĒ
        0

        Paldies, palīdzēji un telefonu uzreiz salaboja. smile_mini.gif

    • ExclusivE
      0

      Nav ko ņemt telefonu uz jūru

    • SamMadden
      0

      Tāpēc pērc telefonu pie @JanisG .. Nopirku savu LG G4 un pēc gada (Dažus mēnešus atpakaļ) izslēdzās, sāka restartēties un viss, tumša bilde. Aiznesu pie šiem, pa garantiju salaboja. Viss ātri un bez problēmām.

      • breikeris
        0

        Vouch par BM, pirms vairāk kā gada pirku telefonu, vēlaizvien darbojās

    • JanisG
      +1

      Telefona ražotājs?

      • PĪLĒ
        0

        LG G5, precīzāk H860. Kādēļ garantiju izmantoju, jo bloķēšanas poga pārstāja strādāt.

        • JanisG
          0

          Viņi tev lapeli iedeva no oficiālā servisa centra?
          Uzzvani viņiem - http://www.lg.com/lv/atbalsts/garantija-remonts/remonta-centra-atrasana

          • PĪLĒ
            0

            Lapeli, kurai bija jābūt kastītē? Nē, man vienīgais, kas kastītē bija - austiņas, lādētājs, telefons, sim kartei puļķis un instrukcija. No garantijas ne smakas..

          • PĪLĒ
            0

            Rādīt spoileri
            Kādu informāciju viņi prasa? Pavadzīme par pirkumu man ir, kastīte arī, bet nekādus vairāk papīrus viņi nedeva...

          • JanisG
            0

            Nē es par garantijas atteikuma lapu, ir oficiāla lapa no servisa?

          • PĪLĒ
            0

            Atteikumu neesmu vēl saņēmis, tikai tas, ka pazvana, uz e-pastu neko neatsūta un paziņo, ka telefonā esot korozija un piedāvā to notīrīt par attiecīgu samaksu. Loģiski, ja viņi tagad ir spējīgi pateikt, ka ir korozija, uz tā pamata arī var atteikt garantiju. Uzrakstīju viņiem e-pastā skarbu vēstuli viņiem, pie reizes pieminēju viņu labos draugus PTAC, tad redzēs, ko teiks..

      • Hidden driver
        0

        Uzraksti patērētāju tiesībām