Laciz miniblogs

  • Laciz
    0

    Cik reizes ir nepieciešams nest ierīci uz garantijas remontu, lai viņi to tiešām uzskatītu par brāķi?
    Apnicis jau, ka 2 reizes noplīst aux ports un tad 3-4 nedēļas jāstaigā ar, kaut kādu muzeja eksponātu, jo viņiem nekad uz vietas nav palikušas ierīces ko iedot uz garantijas remonta laiku. Probably viņiem tās ierīces nav labākas.
    Līgumu palasiju, neko tādu neatradu, bet kādreiz pie LMT teica, ka pēc 3. reizes dos jaunu, līdzvērtīgu ierīci.
    PTA kaut ko dod?

    @obsidian @pankijs

    Atradu senāku info:
    http://pajauta.draugiem.lv/question/list/50/...fona-garantiju/

    • obsidian
      +1

      Tehniski jau ierīce būtu jādod pēc 1. reizes, ja jau viss notiek caur sakaru operatoru, viņiem ir visa infrastruktūra, lai to visvieglāk nodrošinātu. Laikam jābūt mazāk panesamam, jo nav nekas silktāks kā neapmierināts klients, kas zin ko dara (vai vismaz izliekas, ka zin ko dara un ko var panākt).

    • alberts00
      +1

      Ja defekts nav salabots mēneša laikā piedraudi ar PTAC...

      https://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums#p-514618

      35. pants

      • Laciz
        0

        Salabo jau 2-3 nedēļu laikā, bet tad pēc 30-60 dienām atkal tā pati problēma.

        Paldies par atrasto pantu. smile_mini.gif

    • Laciz
      0

      Ja nu kādam interesē tad, nepieciešams rakstīt iesniegumu uz mttc.lv, lai apmaina ierīci pret tādu pašu vai līdzvērtīgu. Un tad jāgaida atbilde...

      Pašlaik to izdariju un sola nākošnedēļ atbildi, vai viņi labos vai tomēr dos citu ierīci. Cerams, ka nepiekasīsies pie tā, ka uz tempered glass ir maziņš robs un no tā iziet viena plaisa. biggrin_mini2.gif

      Tik cerams, ka ja apstiprinās brāķi, ka dos tādu pašu, nevis līdzvērtīgu, jo pie līdzvērtīga nezinu īsti neko normālu... (Z3, bet tas ir mazliet dārgāks)

    • Laciz
      0

      @obsidian
      Ko tas nozīmē? Netu nemāku īsti.

      Detaļas Apmaiņas Process?