Vai kāds ir iegādājies kaut ko no bm.lv un kā bija? Protams no offence Jānim, taču es vēlos uzzināt pēc iespējas vairāk, lai nebūtu nekādu pārpratumu, jo taisos ņemt datoru no viņa. Googlē atsauksmēs bija dažas sūdzības, taču nekā daudz. Kāda ir Jūsu pieredze?
9000 miniblogs
- 0
Kopā esmu gājis 5x tur pirkt. Pirms zinot Jāni esmu bijis tur.
Apkalpošana nemainās - vai Tu ej pa savējam, vai arī no malas. Vienmēr apkalpošana būs ātra.
Pārsvarā daudzas kas ir uz vietas, bet kas nav, tas ir jāpagaida ~3 dienas. Draudīgs serviss, draudzīgas cenas.
Garantija ļoti laba. Esmu atvedis atpakaļ viņiem mātesplati un pēc nedēļas jau bija manās rokās. Kaut vai pats garantijas serviss atrodās Lietuvā - ļoti ātri dabūju atpakaļ.
Pašlaik, ja kaut ko pērku, tad pirmajā vietā skatos bm.lv un tikai pēc tam skatos ko citu. Pluss Jānis ļoti labi var pakonsultēt par visu - telefonu, datoriem, televizoriem un visu ko Tev vajag. - 0
Ko tieši vēlies uzzināt? Varu pateikt kā reāli ir.
Ja tieši par garantijām, tad ar PC dzelžiem viss vienkārši, garantija pie mums, sūtam piegādātājam Lietuva/Polija, viņi nodod ražotājam apmaina. Ja redzam defektu uzreiz, vnk pasūtam jaunu un apmainam uzreiz kā saņemam jauno.
Telefoniem lielākajai daļai servisa centri ir Latvijā, tur arī var griezties ar čeku un garantijas talonu, tas pats ar TV, sadzīves tehniku.
Kam LV servisi nav, tos jānes pie mums, sūtam tālāk piegādātājiem, tie tālāk uz servisa centru, tur remonts var ieilgt līdz mēnesim, bet variantu citu nav.
Ja garantija sāk jau iet pāri mēnesim, tad sākam meklēt ko citu darīt, mainīt vai atgriezt naudu, ja pagājuši 6 mēneši no pirkšanas brīža, tad ir tikai iespējama maiņa, vai var piemaksāt un paņemt piemēram dārgāku preci.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!