tldr:
>pasūtīju Converse kedas no amazon.de
>17mailtrack parādīja, ka paciņa nonākusi adresātā 07.sept
>LV pasta darbinieki datubāzē neatrod tādu paciņu reģistrētu LV teritorijā
>17mailtrack rāda, ka pacņa nonākusi Norvēģijā
>amazon.de nevar ziņot, ka paciņa nonākusi nepareiza adresē
>mana drese pareizi norādīta.
ko darīt
Rādīt spoileri
Pasūtīju Konvers kedas no amazon.de. Protams, ka adrese visa preiza, konkrēta, nepārprotama.
Saņēmu pasūtījuma nr. pēc dienas (kad izsūtīja preci) un īsti neapšaubīju tās pareizību. Pēc laika man 17track aplikācija ziņo, ka paciņa nonākusi galamērķī (kas bija pirms 14 dienām). Aizeju uz pastu un manā PObox nav aizicājuma. Pagaidīju divas dienas; aicinajuma nav. Tad piegaju pie reģistratūras un apkalpotaja paskatījās datubāzē, ka LV tada tracking nr. nav.
Ok, tad esmu nogaidījis līdz gandrīz pēdejai dienai (23.09 ir diena, kuru norādīja kā pēdejo dienu, kad saņemtu paciņu). Atvēru amazon.de, apskatos pirkumu un tur rāda, ka paciņa nonākusi galamērķī jau 7.sept. Pie "report" rada tikai iespēju "atsūtīja nepareizo priekšmetu" un citas iespējas, piemēram, paciņa nav saņemta, ir neatķeksējama.
wat 2 do. 60E pa dreni nevēlos palaist. Pirmo reizi no amazon kaut ko pasūtu. Esmu jau uzrakstījis pārdevēja, ,ka paciņa nosūtīta un nogādata, un saņemta(!) Norvēģijā. Ko vēl varu darīt?