2.7 bija super etas motori, kuri ne sūda neiet (110hp), jo nav jaudas un līdz ar to nav nekāds lielais patēriņš. 2.8 no oriģinālā motora var dabūt ārā tikai uzlabojot (arī 2.9, 3.0, un 3.1). Ja ir bijis motora swaps, tad jau protams, ka savādāka litrāža.
#18 Pilnīgas muļķības . Parādi man , kurš bija zem BMW (ne Hartge, Ac-Schnitzer, Dbilas racing, Alpina) ar 3.0l tilpumu. Labi, ļoti retajai Dienvidāfrikas versijai bija 3.3l darba tilpums (333i), bet ar 3.0l no rūpnīcas nenāca.
-1#1 17.01.2013. 16:12
BMW <33
profilsgalerija
0#2 17.01.2013. 16:29
No priekšas ir super, bet šiem auto ir liels patēriņš. Es noteikti ņemtu tādu mašīnu, kas mazāk rij bendzīnu.
profilsgalerija
+1#3 17.01.2013. 17:45
Šiem šrotiem taču nemaz 2.7 varianta nebija, vai tad bija?
profilsgalerija
-1#4 17.01.2013. 17:53
#4 Tas ir daudz, priekš gariem gabaliem neder.
profilsgalerija
+2#5 17.01.2013. 17:54
6 litri benzīna motoram jau nu točna nav daudz
Tiesa gan, šitās miskastes jau nu noteikti rij vairāk.
profilsgalerija
0#6 17.01.2013. 17:55
#6 Nu domāju ka nevisai, pat ja tas pat 2.7
profilsgalerija
0#7 17.01.2013. 18:06
#7 Jā, ar 6 iem litriem bendzīna motora tas nav daudz, bet ar 2,7 motoru, kas tērē ap 10 litri uz simta es gan nevēlētos, būtu lieki izdevumi.
profilsgalerija
+2#8 17.01.2013. 18:07
#9 ar benzīna motoru kā tādu jau ir lieki izdevumi..
profilsgalerija
0#9 17.01.2013. 18:11
Tieši tā, ar bendziīnu ir lielāki izdevumi, tapēc acis mest tikai vajag uz dīzeli.
profilsgalerija
+1#10 17.01.2013. 18:11
#5 nav, nav ir tikai 1.6, 1.8, 2.5 un 2.4 dīzelis
profilsgalerija
+1#11 17.01.2013. 19:45
vispār jau tas ir prosts photoshop darbs..
profilsgalerija
0#12 17.01.2013. 19:53
#12 kursabiedram ir e30 ar 2.7, nemaz tik grūti nebija
profilsgalerija
0#13 17.01.2013. 20:08
Bija arī laiks, kad man tādi patika.. bija.
profilsgalerija
+1#14 17.01.2013. 20:26
#12 un 2.8
profilsgalerija
0#15 18.01.2013. 21:07
2.7 bija super etas motori, kuri ne sūda neiet (110hp), jo nav jaudas un līdz ar to nav nekāds lielais patēriņš. 2.8 no oriģinālā motora var dabūt ārā tikai uzlabojot (arī 2.9, 3.0, un 3.1). Ja ir bijis motora swaps, tad jau protams, ka savādāka litrāža.
profilsgalerija
0#16 19.01.2013. 02:13
#18 Pilnīgas muļķības . Parādi man , kurš bija zem BMW (ne Hartge, Ac-Schnitzer, Dbilas racing, Alpina) ar 3.0l tilpumu. Labi, ļoti retajai Dienvidāfrikas versijai bija 3.3l darba tilpums (333i), bet ar 3.0l no rūpnīcas nenāca.
profilsgalerija
0#17 20.01.2013. 00:54
#20, ja nenobrauc 20k gadā, tad nafig mašīnu un labāk nopirkt etalonu
profilsgalerija