Tagad, kad Klanu apmetnes nākšana klajā ir nenovēršama, es beidzot varu runāt arī par spēles elementiem, kas tiks ieviesti tajā pašā laikā.

Vērtētie klanu kari 

 RCW

Vērtēto klanu karu karte. 

 

Pirmkārt, tagad būs Vērtētie klanu kari (VKK). Klanu karu pamatā ir mūsu (spēles izstrādātāju) palikšana malā un ļaušana spēlētājiem pašiem tikt galā citam ar citu, un es pie tā arī centos pieturēties. Mēs esam izveidojuši pilnīgi jaunu karti, kas ir balstīta pamatā uz dēmoniskajām drupām. Noteikumi ir vienkārši un, lai garantētu godīgas cīņas, spēlētāji nevarēs pielāgot noteikumus. Mēs esam ievākuši spēlētāju atsauksmes, cenšoties izveidot vispiemērotākos noteikumus

 

Noteikumi ir:

  • Katra klana pusē ir 10-500 biedri.
  • Cīņas ilgst 30-120 minūtes, atkarībā no kaujā iesaistīto cilvēku skaita.
  • Spēlētāji atdzimst šajā laika periodā un kopējais nogalināto daudzums tiek skaitīts
  • Visi ieroču un cīņas veidi ir atļauti.
  • Nav iespējams pamest cīņu un pēc tam atgriezties.
  • Visas kaujas ir drošas.
  • Ja kauja notiek nemaksājošo spēlētāju pasaulē, visi F2P noteikumi ir spēkā.

 

Pēc cīņas abi klani tiek apbalvoti ar punktiem. Punktu noteikšana apzināti netiks izpausta. Viena no problēmām, kas attiecas uz visām turnīru sistēmām ir tāda, ka, lai gan lielākā daļa spēlētāju cienīs sacensību garu, vienmēr būs daži, kas centīsies izmantot turnīra uzbūve, lai nokļūtu labāko saraksta augšgalā. Tas nozīmē, ja mēs atklātu ik sīkāko punktu piešķiršanas sistēmas detaļu, negodīgākie klani ātri vien atklātu veidu, kā iegūt visvairāk punktus ar pēc iespējas mazāku risku. Šādi klani ātri vien dominētu topā, tā vietā lai tur atrastos klani, kuri ir patiešām labi Klanu Karos.


Varu vien atklāt, ka punktu skaits tiks noteikts cīņas beigās. Tava klana kopējo nogalināto attiecība tiek reizināta ar pretinieku dalībnieku skaitu un tad tiek reizināta ar pretinieku darbības reitingu. Šis darbības reitings tiks mainīts laika gaitā, taču tas nekur netiks uzrādīts. Ja tavs klans uzvar labus klanus, jūsu apslēptais reitings augs. Jums būs pašiem jāvērtē savi pretinieki, lai noteiktu, kuri ir visprasmīgākie. Šie punkti tiek uzkrāti laika gaitā un, reiz iegūti, netiek zaudēti. Vairāk punktus var iegūt, piedaloties lielākās cīņās, cīnoties biežāk, spēlējot pret augsti novērtētiem pretiniekiem, un, protams, pārspējot savus pretiniekus.

 Klanu tops

RCW2

Vēl viena RKK kartes bilde 

 
Sāksim ar to, ka būs Klanu tops. Tas strādās ļoti līdzīgi spēlētāju topam, taču būs pielāgot klaniem un tajā būs apkopota tāda informācija kā cīņas līmeņi, kopējie prasmju līmeņi, atsevišķu prasmju līmeņi un iegūta pieredze (XP). Būs iespējams sakārtot klanus pēc jebkuras no šīm jomām. Vērtētajiem klanu kariem būs pašiem savas topa tabulas: viena cīņām, kas notikušas P2P pasaulēs un otra - cīņām, ka notikušas F2P pasaulēs.


Ja tu vairāk esi ieinteresēts bīstamajā PvP nekā Klanu Karos, tad tu būsi priecīgs, uzzinot, ka mēs klanu topā arī esam iekļāvuši arī nāves un slepkavības iekš Wilderness (un, kas ir vēl svarīgāk, arī slepkavību/nāvju attiecību). Tā vietā, lai uzrādītu kopējās visu laiku slepkavības un nāves katram klana biedram, šie dati apkopos slepkavības un nāves tikai no tā laika posma, kamēr šis cilvēks ir konkrētajā klanā.

 

Visbeidzot, es zinu, ka daudzi spēlētāji negaida šo atjauninājumu, jo gluži vienkārši paši nekad nav bijuši klanā. Tieši tādēļ mūsu galvenā doma, strādājot pie šī projekta, bija ne vien jaunu rīku izstrāde esošajiem klaniem, bet gan arī grūtību samazināšana klana izveidē, darbībā un spēlētāja iesaistīšanos padarīt vieglāku, lai iedrošinātu spēlētājus iestāties kādā klanā.


Mēs ceram, ka daudzi cilvēki šo jauno sistēmu atzīs par labu esam un noderīgu arī ilgtermiņā. Bez nopietniem cīņu, prasmju un minispēļu klaniem, mēs arī ceram ieraudzīt jaunus ikdienas un sociālos klanus, kuros spēlētāji gluži vienkārši palīdzēs cits citam.


Mēs cieši sekosim jūsu atsauksmēm par Vērtētajiem Klanu Kariem un klanu topu līdz ko tie tiks laisti klajā, tāpēc, lūdzu, nekavējieties paust savas domas. Tāpat mēs arī sekosim klanu sniegumam topā un veiksim uzlabojumus formulās, ja būs nepieciešams.

Lai apspriestu šo blogu, lūdzu apmeklējiet šo tēmu.

~Mod Jack

Oriģinālraksts: http://services.runescape.com/m=devblog/view_post.ws?post_id=119

Laboja , labots 3x