Minblogam šis bija apr garu.. Tātad. Vakar es pirku RuneScape p2p un vienu acc. No sākuma nezkāpēc valsts bija austrālija un apstiprinot pirkumu parādijās tas ka pirkums ir noraidīts.. Domāju ka varbūt tas tā tāpēc ka Ausrālija un mana karte reģistrēta Latvijā vai arī kāds cits gļuks un nomainuju Valsti uz Latviju. Centos nopirkt un atkal tas pats. Pēctam paskatoties ibankā man ir novilkti 8 Ls - tā itkā abbi pirkumi būtu apstiprināti. Rakņājos RuneScape forumā un atradu šādu rindkopu:
- If you are paying by credit card then your payments may have failed due to rejection by our fraud prevention system. It may appear to your bank that the payments have been successful and you may have received confirmation emails from our billing partner RBS Worldpay, but we will not have accepted the payments and they will be returned to you within 5 working days.
Un te nu es nesapratu pāris lietas.
1) Man viņiem kautkā ir jāpaziņo par to ka man tā ir sanāciis?
2) Ja ir jāpaziņo, tad kā ?
3) Tiks atgriesta nauda manā kontā vai Memberships ?
+1 #102.02.2011. 08:23
Nav jāpaziņo
Atgriezīsies kontā.
profilsgalerija
+1 #202.02.2011. 08:25
Un kā lai es paziņoju ?
profilsgalerija
0 #302.02.2011. 08:26
gl ar naudas atgūšanu
profilsgalerija
0 #402.02.2011. 08:51
profilsgalerija
0 #502.02.2011. 08:58
Nu ja puraw es vienkarsi biju maza neizpratne par to vai tas you skaitas mans konts vai memberships. Kads tad zin ka lai es viniem pazinoju ?
profilsgalerija
0 #602.02.2011. 09:07
Viņi jau paņēma naudu no tevis nevis memberšip.
edit: https://secure.runescape.com/m=ticketing/billingsupport.ws
profilsgalerija
0 #702.02.2011. 15:00
Nosūtiju. To reply mesage viņi sūtīs uz e-mailu ?
profilsgalerija
0 #802.02.2011. 15:01
gadās gadās
profilsgalerija
0 #910.02.2011. 01:57
diezgan švaki. Itkā visu nosūtiju un cik atradu mājaslapā tad 5 darba dienu laikā naudai būtu jābūt atgriestai bet jau ir pagājušas vairāk kā 5 darba dienas un viņa ne ir atgriezuši naudu ne arī ko uzrakstijuši uz manu meilu
profilsgalerija
0 #1010.02.2011. 02:24
Jācer, ka viņiem ir vienkārši lēna apkalpošana vai pārāk daudz darba! Nu ja, šonedēļ nebūs, tad sūti vēlreiz!
profilsgalerija
0 #1110.02.2011. 13:53
man ar tāda pati problēma, arī novilka diezgan no kartes.. 5 dienas vakarā jāskatās vai dabūšu atpakaļ vai nē , bet nu uz email viņi atbildēja man diezgan ātri.
profilsgalerija
0 #1210.02.2011. 14:19
nu man bija diezgan stulbi joliekot p2p uzrādiju emailu kurš diemžēl vairs man nav pieejams jo nezinu paroli un nav iespējams atgūt bet itkā sūtot requestu uzrādiju citu, strādājošu, meilu >.
profilsgalerija