Bodnieks miniblogs

  • Bodnieks
    0

    Sveiki, tātad cs neesmu spēlējis pie 2 mēnešiem un izdomāju uzspēlēt. Eju caur nonsteam, jo vecs kompis un steam tā kā vairāk lago. Ieejot iekšā man ir stabili 32 fps, ieejot dd2 mapē, ct spawnā ir ap 30~ fps, bet centrā ir 5 un riktīgi lago. Ieteikumi kā salabot? biggrin_mini2.gif

    • Bodnieks
      0

      Par vsync, tas ir off, fps max ir 100.

    • Pampox
      0

      Vecs kompis izskaidro visu

      • Bodnieks
        0

        Varbūt vaina ir tajā, ka es updatoju steamed cs? Reāli, kad pirmstam spēlēju, man bija max fps gandrīz vislaik.

        • Pampox
          0

          Might be, might be not. izdzēs steamed csa failus visus līdz pēdējam un tad pamēģini

    • Bodnieks
      0

      Izdomāju ieiet surfā, fps lēkā vislaik, citreiz uzlec uz 90 ātri, bet standarts ir 32. Ieteikumi?

      • Rihardoo
        0

        Reinstall CS/Windows

    • adidasiK
      0

      Kas par vkarti? Paļubom ar iestatijumiem problēma

    • RolX
      0

      Es tiešām nespēju saprast, kā 1.6 var lagot uz jebkāda datora.

    • Bodnieks
      0

      Pārinstelēju un nekas nemainījās.

    • lakrica
      0

      Atrodi exsa rakstu ''kā uzķīlēt cs ''

    • Bodnieks
      0

      @adidasiK Baigi graudaina tā NVIDIA bilde un nav iemesla īsti, lai būtu tie 32 fps. Jo kad nespēlēju cs, to pc ieslēdzu ja labi 5 reizes un neko neizdarīju. Parasti fps tā nokritās, kad cs ielagoja uz pāris milisekundēm.

      • adidasiK
        0

        Rīdien atsutišu iestatijumus tādus ka man. Ap plks 17.00 būšu majas un palidzešu ka varešu

    • Psycho
      0



         rate "20000"
         cl_cmdrate "101"
         cl_updaterate "101"
         ex_interp "0"

         voice_avggain "0"
         voice_enable "0"
         voice_loopback "0"
         voice_maxgain "0"
         voice_modenable "0.000000"
         voice_overdrive "0"
         voice_overdrivefadetime "0"
         voice_recordtofile "0"
         voice_scale "0.000000"

         r_bmodelhighfrac "0"
         r_decals "0"
         r_detailtextures "0"
         r_dynamic "0"
         r_lightmap "0"
         r_mirroralpha "0"
         r_mmx "1"
         r_norefresh "0"
         r_shadows "0"
         r_traceglow "0"

         cl_allowdownload "1"
         cl_backspeed "400"
         cl_corpsestay "0"
         cl_dynamiclights "0"
         cl_forwardspeed "400"
         cl_gaitestimation "1"
         cl_gibcount "0"
         cl_himodels "0"
         cl_lc "1"
         cl_lw "1"
         cl_nopred "0"
         cl_observercrosshair "1"
         cl_particlefx "0"
         cl_pitchdown "89"
         cl_pitchup "89"
         cl_rate "9999"
         cl_resend "0"
         cl_shadows "0"
         cl_solid_players "1"
         cl_weather "0"
         cl_minmodels "1"

         violence_ablood "1"
         violence_agibs "0"
         violence_hblood "1"
         violence_hgibs "0"
         GL_TEXTUREMODE "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
         gl_affinemodels "0"
         gl_alphamin "0.25"
         gl_clear "0"
         gl_cull "1"
         gl_dither "1"
         gl_keeptjunctions "0"
         gl_lightholes "0"
         gl_max_size "256"
         gl_monolights "0"
         gl_palette_tex "0"
         gl_picmip "0"
         gl_playermip "2"
         gl_polyoffset "0.1"
         gl_reporttjunctions "0"
         gl_round_down "3"
         gl_smoothmodels "0"
         gl_texsort "1"
         gl_wateramp "0"
         gl_ztrick "1"

         _snd_mixahead "0.1"
         s_a3d "0"
         s_automax_distance "30.0"
         s_automin_distance "2.0"
         s_distance "60"
         s_doppler "0.0"
         s_eax "0.000000"
         s_leafnum "0"
         s_max_distance "1000.0"
         s_min_distance "8.0"
         s_occ_epsilon "0"
         s_occfactor "0"
         s_polykeep "0"
         s_polysize "0"
         s_reverb "0"
         s_rolloff "1.0"
         s_usepvs "0"
         sv_voiceenable "0"

         ati_npatch "0"
         ati_subdiv "0"

         m_filter "0"
         m_pitch "0.022000"

         tracerred "0"
         traceralpha "0"

         max_shells "0"
         max_smokepuffs "0"

         ex_maxerrordistance "0"

         _detailtexturessupported "0"
         ambient_fade "0"
         console "1"
         crosshair "1.000000"
         d_spriteskip "0"
         developer "0"
         fastsprites "2"
         gunsmoke "0"
         hud_centerid "1"
         joystick "0"
         loadas8bit "1"
         mp_decals "0"
         precache "1"
         sv_aim "0"
         tripplebuffer "0"
         vid_nopageflip "0"
         vid_wait "0"
         viewsize "120"