Hidden driver miniblogs

  • Hidden driver
    +23

    >Biļešu paradīzes īpašnieks
    >Katru dienu man prese borzī ka saits neiet
    >Kaut kas jāizdomā
    >Prasu tizlam IT departamentam kādēļ caur dirsu uztaisītā lapa nestrādā
    >Daudz cilvēku, nemākam optimizēt trafiku
    >Ne paga
    >Mums uzbrūk krievi, tādēļ nevar nopirkt biļetes
    >10/10 atruna
    https://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/bilesu-...s.d?id=49803465

    • mad
      +2

      Spriežot pēc tā, ka lieto Ubuntu ar apache, gan jau konfigs arī visam nav īpaši advancēts, un nav nekāds brīnums, ka daži desmiti tūkstoši lietotāju to visu nokauj nafig.

      Pie tam tā skrīnšotā redzamā www2 adrese servē kaut kādu semi statisku "rindas" lapu, kur fonā tikai griežas javaskripts gaidot redirektu. To mierīgi varēja palaist caur kaut kādu globālu cdn, kas spēj nohandlot lielu traffiku, ar pilnas lapas cache uz dažām minūtēm, līdz ar to noslodzes no šīs konkrētās lapas, ko gan jau visi paniski refreshoja nebūtu vispār nekādas, deso vai nedeso.

      • Grintals
        +5

        Tnx cap`n

      • alberts00
        +1

        Viņiem ir MySQL atvērts uz pasauli, let that sink in.
        It kā Cloudflare priekšā, bet īsto IP var no e-pasta dabūt un viņu viss IP range ir SWIPed shura.gif
        Kad bija rinda mēģināju apiet, ejot ar Googlebot aģentu, Cloudflare nepatika, apgāju Cloudflare, izrādijās ka viņiem nekādu exceptionu tai rindai nebija. Googlebots pat noindeksēt nevarētu.

    • TheChristii
      0

      Labi, ka dziesmu svētkos būšu kā dalībniece. biggrin_mini2.gif

      • Earthquake
        0

        Iekšā ielaidīsi?

        • skudrulācis
          -5

          Nu jā, vavēri jau japabaro ar riekstiem

        • krabz
          0

          Tu par Dziesmu svētkiem runā? :^)

    • SamMadden
      0

      Biju un redzēju.. Sākām sēdēt virtuālajā rindā ap 10.30 no 3 datoriem. Pēdējo reizi refresh uztaisījām ap tiem 10.30 un tad sāka griezties maģiskais rimbulis. Starpība starp refresh pogas nospiešanu katram PC bija apmēram 10 sekundes. Starpība starp 1. un 2. datoru, kad izstāvēja rindu bija 20 minūtes. Viss jauki, bet lielākais prieks bija, kad nopirkām biļetes ar 1. datoru un uz epastu atnāca - Apsveicu, iegādājies biļetes, pielikumā nosūtām ieejas caurlaides - Faila izmērs 0kb. Super! 180 euro izdoti, bet biļetes uz rokas nav, turklāt, pēc apmaksas ejot atpakaļ uz Bilesuparadīzes lapu jāsēž atkal rindā un nav ne jausmas, biļetes ir vai nav. Labi, ka 2. PC bija pienākusi rinda un varēja ielogoties Biļešuparadīzes - Mani Pirkumi un apskatīt/lejupielādēt biļetes.

      Visliekākais sviests bija izvēloties sēdvietas, spied uz kuru gribi visas rāda - Šī vieta jau ir aizņemta un tad jau bija vienalga, galvenais tikt pie biļetēm. Katrā ziņā, nopirkām un viss čotka.

    • Burnsey
      +17

      Nepis tie svētki

      • obsidian
        +1

        Inb4 6. tramvaju arī krievi nodesoja...

        • Dawgora
          0

          Vispār, par šo arī bija sensible chuckle.
          https://twitter.com/klade/status/969854708897779712

          • Viesty
            +1

            Vispārīgi piesiešanās nevietā, jo nav parādīts, kas backend pusē notiek.
            Bet nu jā.. kad pienāk rinda, uzsetojās ok_to_shop cookie un varēja pirkt biļetes. Žēl tik ka šo nezināju pirms visas uz noslēguma koncertiem izpārdeva, mļe.

            Varbūt tas JS nav elegantākais risinājums, bet būtu smieklīgi, ja tam pieķertos kāds frontend """profiņš""" un ieliktu 50 js bibliotēkas un vēl kādu framework pa virsu, un gala rezultāts būtu identisks biggrin_mini2.gif

            • mad
              0

              Jap, es arī tur neko briesmīgu neredzu. Tas ir vienkārši, un strādā.

              Cita lieta - vai vispār online sistēmā stāvēšana rindā (turklāt vairākas stundas, un daudziem bez rezultāta) ir elegants risinājums...

              • SamMadden
                0

                To reāli varēja atrisināt savādāk? Bija 70000 numurētas sēdvietas.

              • Hidden driver
                +1

                Nu un? Tāpat kā forumcinemas, kas pirmais brauc tas pirmais maļ.

              • mad
                +1

                Varēja. Vispār nesaprotu, kāpēc to vajadzēja uzticēt vienam servisam. Bija arī citi gribētāji tirgot, šis tikai uzvarēja konkursā ar zemāko cenu (un tā pat beigās kaut ko piešmauca klāt). Varēja ļaut tirgot visiem gribētājiem, sadalot pa batchiem un nosakot maksimālo uzcenojumu un tādu problēmu nebūtu. Pārdevējiem tad arī būtu iemesls ieviest jēdzīgu sistēmu, nevis kā tagad, kad vienam ir iespēja pārdot visas biļetes, kas jebkurā gadījumā ar garantiju tiks izpirktas, līdz ar to viņam pilnīgi pie pakaļas, cik ilgi vai neērti tas ir lietotājam, un var likt klāt visādas mistiskas maksas - tā pat nopirks.

                https://twitter.com/lsmlv/status/969951912245284864

                 

                Un vispār, ja pieprasījums ir daudz lielāks par piedāvājumi, IMHO vajag domāt citus risinājumus - piemēram pacelt cenu, nevis likt cilvēkiem stundām refreshot kaut kadu gļukainu rindas lapu, gaidot vai sanāks nopirkt biļeti, un pēc tam, ja nepaveicas, pirkt ssā no spekulantiem dārgāk. Pareizi sabalansēta cena gan samazinātu rindas, gan vajadzētu mazāku finansējumu no valsts. Lai tie, kuriem dziesmusvētkus gribas apmeklēt arī par tiem maksā...

              • shevijs