Kur Jūs lejat degvielu? Kāda pieredze ar kvalitāti starp Nesti, CircleK u.c. dus'iem. Un kādas ir Jūsu domas, ko mainīs tagadējais boikots CircleK?
Nayttro miniblogs
- -3
Pildos viršos,par kvalitāti grūti spriest, circleK besī ļoti jogaras rindas vienmēr dēļ lohiem kas atbrauc hotdogus parīt nevis degvielu pildīt, viršos parasti pat ja ir rinda viss ātri kustās uz priekšu.
KKO jau tas boikots varbūt mainīs, maz ticams, bet piedalos tāpat. - 0
Neste E98.
- +4
Mr Raccoon 19.06.2018. 22:00 #
Boikots beigsies ar to, ka tie 200 cilvēki (no kuriem cirkulim ne silts ne auksts), kuri nebrauc pildīties, pēc mēneša par to aizmirsīs un atsāks pildīties.
- +3
Tas boikots ir pilnīgs idiotisms un pirmsvēlēšanu populisms, ko veido viens tirliņš vācot sekotājus feisbūkā. Spriežot pēc komentāriem, tur ir maz tādu, kuriem IQ varētu pārsniegt istabas temperatūru.
Vīkendā 2x pildijos CircleK - abas reizes rindas izskatijās lielākas kā parasti. Šaubos vai cirkulī kāds vispār tādu boikotu ir pamanījis Bet IMHO visa pasākuma mērķis tā pat ir iešūmēt tautu un dabūt daudz viegli zombējamus facebook sekotājus un atbalstītājus, nevis kaut ko mainīt degvielas cenās. Iepriekš tas pats tips taisija kaut kādas balsošanas pret Stambulas konvenciju un pasākumu pret praidu, bet acīmredzot visiem bija mēreni vienalga un tas īpašu popularitāti neguva. Degvielas cenas tomēr pelēkajai masai tuvākas un sāpīgākas, geji mūsdienās gandrīz nevienu vairs sevišķi nesatrauc.
Par degvielas kvalitāti grūti pateikt, es nekādu atšķirību nejūtu. Bet nu manam 20gadīgajam turbokaplim arī ir pilnīgi vienalga ka tur iegāžu benzīnu, kas gadu nostāvējis zālespļāvejā un tas mēsls vairs uz tā nelec. Vai gāzi. Ka tik deg
Bet nu tā ja vajag tikai benzīnu (kas gan ir reti), tad parasti pildu Nestē, jo patīk ka automāti strādā ātri un vienkārši, un cenas labas. Ja pildu gāzi, vai gribu kādu cīsiņu vai koliņu, tad parasti CircleK, tas sanāk visbiežāk. Bet pa lielam baigi nešķiroju, ja pa ceļam sanāk kaut kas cits, varu iebraukt arī citur, Viršos arī labas desas, Neste un Statoils man vienkārši sanāk ērtā vietā no mājām izbraucot. Apzināti izvairos tikai no Lukoil.
- 0
CK. Boikotu nejūtam vispār. Es kā darbinieks to saku. Šodien 2 kaut ko prasīja. Viens bija baigi pikts un kaut ko uzdirsa, ka pateicu, ka neietekmē vispār. Moš tik tāpēc, ka esam tādā vietā.
- -1
Bendzīns Neste, gāze lukoil. Cik pamaniju Likoila ir lielaki skidoni uz gāzi neka Kaplī.
P.S Uz Nesti ir lojelitātes karte vai ka viņu no darba. Un vel dabuju 5 centu atlaidi uz gadu.
Pārlasot komentaru savu, sajutos pēc kapeiku piseja.
- -2
Boikots autisms stulbie pensionari nesaprot kas nosaka degvielas cenu galvenokart.
Pats leju neste/lukoil jo circlek e98 ir miskaste- 0
E98 ir kā turbīna tavam motoram?
- 0
Nē, labāk iet un mazāk rij
- -1
Vienīgais musars ir tavā galvā, ja ir jāsāk personīgi uzbraukt. Tas arī izskaidro, kadēļ domā, ka e98 dod klāt jaudu un samazina degvielas patēriņu. Ieteiktu izglītoties. E98 ar neko neatšķirās no E95, ja lej to parastā nopistā žurkas diu astoņ. Tikai kā lohs atstāj papildu peso DUS'am.
- +1
@RevSers cik zinu, žurkas 2.8 motoram ir detonācijas devēji, tā ka kaut kāds ieguvums no 98tā vismaz teorētiski varētu gan būt. Sajūtot detonāciju kompis maina aizdedzes momentu, tāpēc ar augstāku oktānu var dabūt nedaudz vairāk jaudas un zemāku patēriņu.
Nav starpības kādu benzīnu tu ielej kaut kādam karburatoram bez detonācijas devējiem un aizdedzes korekcijām, bet vairums relatīvi mūsdienīgu motoru to māk izmantot.
- 0
@mad es zinu, ka Bmw N sērijas turbo motori darbojas pēc principa - laist aizdedzes momentu tik agru līdz sāk detonēt un tad laist atpakaļ, bet tas jau ir mašīnai ar stipri jūtīgākiem detonācijas sensoriem utt. Kaut kādai žurkai detonācijas devējs ir - pie bloka pieskrūvēts sūds, kurš pie izteiktas vibrācijas padod signālu uz ecu lai taisa vēlāku aizdedzi, bet tas nemaina faktu, ka gan ar 95 gan ar 98 viņš darbojas pēc vienas un tās pašas aizdedzes kartes, kura visticamāk ir sataisīta, lai nedetonētu ar rezervi.
Var jau būt, ka tas čips ir taisīts priekš 98tā un galīgi bez nekādas rezerves un ir tiešām jālej 98tais, lai tas motors nenoklātos un ietu labāk, bet nu pašam īpašniekam jāzina. - 0
Iespējams ka tā, nestrīdos. Pats arī ar skepsi skatos uz tiem stāstiem, ka ar 98to iet labāk un ēd mazāk - nevienam no 5 benzīnauto, ar ko man ir bijusi pailgāka saskare, neesmu piefiksējis nekādu acīmredzami labāku uzvedību uz 98tā.
Es tikai gribēju piebilst diskusijai, kā un kāpēc pie noteiktiem apstākļiem 98tais vismaz teorijā varētu kaut ko dot. Arī žurkai.
Pašam bija plānos sabūvēt ecu ar 2 kartēm priekš 1.8T - vienu gāzei, vienu benzīnam, jo gāzei ir vēl krietni augstāks oktānskaitlis, ko ar standarta ecu īsti lietderīgi izmantot nevar. Principā draugs iespējams varētu to izdarīt, otrs ecu eksperimentiem arī ir nopirkts. Bet tas ir iestrēdzis un krāj putekļus kopā ar simts citiem prodžektiem, kuriem nevienam nav laika un iedevesmas, tā ka baigi tālu ne izpētē, ne darbos neesmu ticis
- 0
Leju dīzeli. Agrāk nestē, bet tagad viršos, jo sanāk blakus mājām. Būtu iespēja liet kaut kur tuvumā kkādu lauku dīzeli, lietu to ja iznāktu kādi 30e par bāku. Gada laikā tāpat atpelnītu to ko iegrūstu remontē motoram.
- 0
Leju cirkulī, jo uzņēmuma kartei 5? centu atlaide. pa diviem gadiem nav bijušas problēmas ar dīzeli ne man, ne maniem apkārtējiem, kas lej circle k.
iespējams, atkarīgs no vietas kur atrodas DUS, piemēram, ja kaut kādā nomalē, tad degviela esot sūdīgāka,bet vietās, kur apgrozās daudz publika un liela pildīšanas intensitāte, tad tur esot labāk. nu tā viena tante teica, bet nezinu vai ticēt, varbūt kādam par šo ir viedoklis?
atšķirību nejūtu nekādu starp circle k un neste diesel. un nav ķīmiski vai sazin kādi vēl pierādījumi, ka nestei tur esot super labāka degviela nekā circle k vai kādam citam.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!