Ryp lyf nenoliku csdd skolas eksāmenu, 60 jautājumi, trīs kļūdas.
ko eksiņš dara?
Sid Vicious miniblogs
- -1
Sid Vicious 19.05.2016. 10:00
- -1
Pag, tad CSDD vai skolas?
CSDD, vismaz kādreiz, ar 3 kļūdām vēl laida cauri. - +3
Tu vismaz pa dirsu nepalaidi 33€ un elementāru braukšanas daļu, kur instruktors vēlējās paskatīties dabu nevis tavas braukšanas prasmes, jo vēlējies parādīt, ka neesi mīkstais un vari ar 60km/h izbraukt L veida līkumu, neiebraucot pretējā joslā.. Vismaz tev tas negadījās!
Un jā, es vēl esmu skābs par to! Ļoti!
- 0
Man pašam bija 60-2 skolas eksāmens, kurš notika CSDD mājaslapā.
Pirmajā reizē kāds 4 bija, bet otrajā 1, ja nemaldos.Diezgan novilku laiku, kamēr vispār sāku to teorijas eksāmenu likt.
Ko es varu ieteikt - uzstādi kādu mērķi. Piemēram, katru dienu kā minimums 10CSNT iziet. Un tā kādu nedēļu. Izlasi to uzdevumu grāmatu. Katru jautājumu pārlasi 2-3 reizēm, lai iekaltu galvā. Jābūt pacietīgam, lai to visu samācītos. Kad noliec skolas eksāmenu - centies jau nākamajā/aiznākamajā dienā obligāti iet uz csdd. A ja nu kaut kas piemirstās.
GL Tev. Es zinu to straglu, kad ir 60-2
- 0
Wtf. So es nesaprotu. Arī pāris jaunieši, kuri bija autoskolas grupā ar mani, iejokoja, ka "iziešu cauri 100x, lai iekaltu un nokārtotu ar pirmo reizi". Tas ir braukšanas eksāmens, it kā jau tikai teorijas daļa, bet braukšanas eksāmens nonetheless. Tu uz ceļa nedrīksti atrasties nezinot kas un kā. Šis nav fizikas eksāmens, kur var iekalt formulas un nokārtot uz vismaz 6.
Un tādi pati attieksme bija teorijas vadītājai, ka - nav ko kalt, ir vai nu zini vai nē. Nemaz nerunājot par to, ka internetā pieejamajā eksāmenā salīdzinot ar grāmatu ir daudz mazāk jautājumi un tas ir ar nodomu - lai nevarētu visas atbildes iekalt galvā uz divām dienām, lai nokārtotu teorijas eksāmenu, bet - zini vai nezini kā rīkoties.- 0
Ja cilvēks var nolikt 30-3 (manuprāt, ka vajadzētu samazināt uz 30-2), tad cilvēks zina teorijas pamatus.
Dzīvē ir tikai pāris lietas, ko vajag atcerēties
skaties visur, labā roka, nebrauc nevienam virsū, nenogriez nevienam ceļu. Ja griez pa kreisi, tad laid pretīm braucošo mašīnu.
Es pat īsti nezinu ko citu praksē var izmantot no teorijas. - -1
Lol, ir tieši pretēji kā tu saki. Realitātē visa teorija praktiski vispār nenoder. Vajag zināt tikai pāris lietas. Un braukšanas eksāmenā čeko pārsvarā to vai kā uz ceļa tu izturies (pārliecināti, droši, bailīgi utt) nevis to vai tu ievēro kaut kādas trajektorijas n shit.
- +2
Pilnīgi nenoder? Nafig to teoriju?
Nenoder savā ziņā, jā.Bet līdz tuvākajam neregulējamam krustojumam. Man tiesības ir nieka 10 dienas, bet 3 reizes esmu sapratis, ka dažiem vadītājiem pat vienkāršākā teorija kā labās rokas likums neatrodas smadzenītēs. Cilvēkam noteikti ir jānoliek vismaz 30-3. Šādus pamata teorijas zināšanas viennozīmīgi vajag. Tā kā - lai brauktu normāli satiksmē IR jāzina kaut kādi vislielākie baisiki.
Un vispār braukšanas eksāmenā IT īpaši skatās arī teoriju savā ziņā. Nu labi - ko tur braukšanā baigi ievērot, bet skatās. Kā, piemēram, nogriežoties jālaiž gājēji - to ļoti strikti skatās. Trajektoriju arī. Ir eksaminatori, kuri pret to mašīnu attiecas kā pret savu bērnu. Nav kaut kas pa viņu prātu - ieliks kļūdu.
- 0
Man laikam bija 2 kļūdas 90 jautājumos, es katru dienu sēdēju csdd mājas lapā un pildīju testus, CSDD eksāmenā bija 2 kļūdas.
- 0
Neskumsti, tagad lieku C + 95 kodu. Vo tas ir mazleit sviests. Laikam esmu tam visam mazliet par dziļu ielīdis. Eju cauri 95. koda teorijas eksāmenam. No 45 jautājumiem ~30 varu atbildēt. Sāku meklēt kas slēpjas zem terminiem - CMR, ATP, tahogrāfi, jeb 562/2004 regula utt. beigās sēžubar 400+ lpp izprintētiem likumiem un regulām, no kā man teorijā vajag tikai 1%. Bet ir interesanti.
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!