Domubiedru grupas / The Swedish Armed Forces
The Swedish Armed Forces
Esi sveicināts mūsu grupā, šeit tiek apspreists viss par un ap spēli ''Forsvamakten'', lai sāktu spēli, vienkārši klikšķinām ŠEIT.
Noteikumu, kuri obligāti jāievēro ikvienam šīs grupas biedram:
-Nespamot
-Netaisīt liekas diskusijas
-Nelamāties
-Neaizskart citus grupas biedrus
Dažas lietas, kuras palīdzēs uzturēt aktīvu grupu, kuras mēs prasam no tevis:
-Dalīties ar pieredzi un ieteikumiem
-Parādīt pārējiem savus lieliskos rezultātus
-Aktīvi piedalīties grupas diskusijās
-Aktīvi spēlēt spēli
Neliela pamācība, no Keepus puses, par šo spēli - kas un kā?
Pirms spēlēšanas ļoti noderīgi būtu izlasīt - noderēs!
Sāksim ar pašu galveno un svarīgāko.
Jāieiet spēles adresē http://team.forsvarsmakten.se/english/ , nedaudz uzgaidam kamēr spēle ielādēsies, tad jums parādīsies šāds attēls:
Spiežot uz ‘’Connect to team’’ tu tiksi pieslēgts kādiem nezināmiem svešiem cilvēkiem.
Spiežot uz ‘’Creat own team’’ tu izveidosi savu komandu. Kad tas ir izdarīts, nokopē adreses linku un dod saviem draugiem, lai tie var pievienoties.
Protams, spēlei vari arī pievienoties, ja kāds draugs linku nosūta tev.
Tiklīdz esi pievienojies komandai tu tiksi nejauši pievionots kādai no krāsai – pieejamās krāsas:
-Zila
-Zaļa
-Sarkana
-Dzeltana.
Kā bildē var redzēt, es esmu pievionots pie zaļās krāsas.
Ko var redzēt citiem spēlētājiem?
-Pilsētu no kuras viņi ir pieslēgušies;
-Ip adreses sākumu;
-Viņu kursoru;
Tiklīdz visi 4 cilvēki ir pievienojušies spēlei, sākās laika atskaite un pēc 25 sekundēm jau sākas spēle.
Spēles pamats, mērķis un zaudējuma rūgtā garša.
Šī ir absoluta komandas spēle. Lūk, bildē apvilktie punktiņi ir komandas locekļu status, Tie nedrīkst izdzist – pretējajā gadijumā spēle ir zaudēta.
Par tavu status rūpējas kāds no komandas un pašam par to nav jāuztraucas, toties tev ir jāgādā par kāda cita komandas biedra statusu.
Mērķis ir noturēties pēc iespējas ilgāk spēlē. Par labu laiku tiek uzskatīts tāds, kas ir virs 5 minūtēm.
Uz ko ir balstīta šī spēle?
Šeit būs nepieciešamas koncentrācijas prasmes, laba atmiņa un loģiskā domāšana.
Kā jāspēlē šī spēle?
Tev var tikt uzdoti vairāki uzdevumi, kuri tev jāizpilda sekmīgi, pretējajā gadijumā tava komandas biedra status kritīsies.
Uzdevumi.
1) Jāatrod visi skaitļi - devītnieki starp trīs rindām sešinieku vai arī otrādi – jāatrod sešinieki starp trīs rindām devītnieku. Atrodamo skaitļu skaits ir 2-3.
2) Ar bultiņu jāpārvelk divas bumbiņas otrā kvadrāta pusē, izvairoties no kustīgajiem taisnstūriem. Vēlams darboties pēc manas shēmas, nogaidot, kad visi taisnstūri ir vienā pusē un tad pārvilkt bultiņu uz pretējo pusi. Tev ir ādarbojas tikai ar vieno no dotajām bumbiņām – otra pārvietosies simetriski tavām darbībām ar pirmo bultiņu.
3) Jāsaliek kvadrāts – vienkārši jāklikšķina uz trīsturiem, tos grozot par 90 grādiem, līdz iznāk kvadrāts.
4) Tiek doti 3 skaitļi, tev ir jāiegaumē tos, to krāsas un jāmāk saskaitīt to summa.
Pēc brīža šie skaitļi pazūd no tava redzes loka un tev nāksies atbildēt uz vienu np sekojošiem jautājumiem:
-Kāda ir skaitļu summu?
-Kāda krāsa bija sekojošajam ciparam?
-Kāds cipars bija sekojošajai krāsai?
Ieteikums: Saņemot šo uzdevumu, pie sevis pasaki katru skaitli ar tam piederošo krāsu, lai labāk tos iegaumētu. Piemēram, šajā gadījumā: dzeltens viens, zils divi, zaļš 9.
5) Tev tiek dots krāsu aplītis un zem tā kāds krāsas nosaukums. Tad, kad krāsas nosuakums un aplīša krāsas sakrīt tev ir jāklikšķina uz apļa. Domāšanas un apskates laiks ir pavisam īss.
6) Tiek dotas 4 figūras, tev būs jāiegaumē figūras un to krāsas. Pēc brīža šīs figūras pazūd no tava redzes loka un tev būs jāatbild uz vieno no sekojošiem jautājumiem:
-Kuru figūru tu neredzēji?
-Kuru figūru tu redzēji?
-Kādā krāsā bija sekojošā figūrā?
Kontrolpunkti
Man zināmie kontrolpunkti ir sekojošajās minūtēs:
-Neilgi pēc nopsēlētas 1 minūtes.
-Neilgi pēc nospēlētām 2:30 minūtēm.
-Neilgi pēc nospēlētām 4:30 minūtēm.
Kontrolpunktu parādīšanos var ietekmēt komandas spēles gaita.
Kas ir jādara kontrolpunktos?
Katram no komandas biedriem ir doti savi skaitļi, tie tiek apvilkti ar tā cilvēka krāsu. Komandas mērķis ir uzklikšķinot uz visiem skaitļiem pēc kārtas. Katram tiek doti 3 skaitļi.
Pēc dotā attēla ir jāsāk sarkanajam uzklikšķinot uz skaitļa 1, tad nākošais būs dzeltenais, kuram jānoklikšķina uz skaitļa 2 un šādi ir jādarbojas līdz 12. skaitlim. Nespiediet uz skaitļiem, kamēr nav pienākusi jūsu kārta.
Kas notiek, kad kāda status izdziest?
Brīdī, kad kāda status izdziest, sākas ķēdes reakcija pulkstens rādītāja virzienā un lēnām arī nākamie spēlētāji zaudē. Tiklīdz viens komandas biedrs ir palaidis vējā otra komandas biedra status, spēli zaudē visa komanda.
Rezultāti
Pēc spēles tev ir iepsēja aplūkot rezultātus. Tie parādās automātiski, nekas, nekur nav jāspeiž.
Pēc spēles vari spiest reconnect, un ja visi iepreikšējās komandas biedri arī piespiedīs to pašu, pēc pavisam neilga laika jūs sāksiet jaunu spēli.
Noderīgi padomi, labāka rezultāta sasniegšanai.
-Ja uzdevums ir ļoti vienkārši, nesteidzies pie pēdejā soļa un mogaidi, kad komandasbiedram, kuram tu uzturi līmeni, noiet vismaz trīs līmeņi un tikai tad pabeidz savu uzdevumu.
Paldies par lasīšanu, veiksmīgu spēlēšanu.
Rakstu veidoja Keepus, tikai un vienīgi eXs.lv lietošanai.
Aptauja: Ko sagaidi no 2024. gada?
- Citplanētiešu invāziju10%
- Jaunu dienas postu rekordu exiņā39%
- Nukes flying21%
- Viss būs daudz labāk, kā iepriekš20%
- Neko daudz10%
Komentāri