Lomu spēles

  • PainFoinmr
    0

    Noslēgušās 3. ''Ciemu cīņas''. Pirmo reizi ciemu pārstāvēja tikai 1 cilvēks. Uzvaru godam ieņēma @Zveraboj. Apsveicam viņu ar lielisku taktisko domāšanu un plānošanu. Viens pats uzvarēja 3 citus ciemus ar pārstāvjiem @Staipeklis @Blackburn @futbolists

    • Jānis
      0

      Bija diezgan interesanti.

    • Zveraboj
      0

      Paldies par samērā interesanto spēli, jo tā kārtīgi sanāca spēlēt 4-iem cilvēkiem, kas nav mazsvarīgi.
      Sākumā jāatzīmē visi plusi un mīnusi.

      Kopumā es esmu vairāk apmierināts, nekā neapmierināts, jo kļūdas bija, diemžēl ne vienmēr tika labotas. Zinu, ka klūdīties mēdz visi, taču ja māk atdzīt savas kļūdas un labot, tad tas vēl būtu normāli.

      Par raunda interesantumu.
      Varēja just, ka tiek domāts par dažādām lietām, kas tiek iesaistītas spēlē, kas veicina interesantumu. Der atcerēties, ka bija Celtnieki, kas piedāvāja zināšanas, Ledus Troļļi, kas bija gatavi nosist visus pēc kārtas un zaglis, kurš bija ļoti izsalcis.
      Protams tādus un līdzīgus random sižetus var iekļaut un tas padara spēli aizraujošāku. smile_mini.gif
      Žēl, ka celtnieki nepiedāvāja neko noderīgu manam ciemam, jo Rīki 3 bija attīstīti jau nākamajā dienā, kopš viņi parādijās. Kā arī neviens negāja viņus īpaši meklēt, jo visi bija aizņemti ar attīstību. Tas arī nav mazsvarīgs apstāklis, kas ir jāņem vērā ieliekot šādu random notikumu.

      Par updatēm.
      Vismā bija labi. Saprotu, ka to uztaisīt katram ciemam iespējams bija apgrūtinoši, taču tads ir vadītāja pienākums. Šeit derēja atzimēt tikai dažas reizes, kad tie bija nepieciešami pēc notikumiem starp ciematiem. Jo nedrīkst izlaist dienas, ja norisinās stratēģiskas lietas, kas prasa updates biežāk - katru dienu. Nu vismaz tiem ciematiem, kam tas attiecas visvairāk.

      Par pielaistajām kļūdām.
      Visumā kļūdas bija, tas ir jāatdzīst un žēl, ka tās netika savlaicīgi labotas, tādā veidā vairāki ciemati brauca dziļākās auzās. Noteikti jāpiemin Ciems 2, kad tika 2 x dāvināti zelta resursi no nekā, pie ciems 4 tika veidoti slazdi bez attiecīga ieraksta un pie Ciems 5 tika pielaista Rātsnams 4 celšana bez Arhitektūras 4 lvl.
      Par kļūdām, kas tika labotas uzreiz, es neko nesaku, jo skaitīšanas darbi lieli un tas paņem daudz laika. Tieši tāpēc es pats veicu katram ciemam savu skaitīšanu, lai varētu salīdzināt ar veiktajām updatēm un pateikt priekšā par pamanītajām neprecizitātēm. Atdzīšos, arī es pieļāvu kļūdu savos aprēķinos, kad man nesanāca Ieroči 2 lvl, kaut gan resursi paq dienu bija vākti. Savu kļūdu atdzīstu, jo uz konkrēto gājienu resursi nepietika. Man jau pašam gribējās, lai tad tik pat godīgi saskaita visu, kas sanāk un nesanāk visiem ciematiem.
      Bija arī brīdis man spēlē, kad gribējās vnk izstāties, jo visa cenšanās gāja kā, kaķim zem astes.

      Par kaujas notikumiem.
      Kā jau minēju, pietrūka biežāk updates, kad tika veikti uzbrukumi, jo kā lai zin notikumu attīstību, jo tad nezin, kādus pasākumus veikt nākošajā dienā. Man personīgi kaujas notikumi vienmēr likušies grūti izplānojami. Bieži gadās, ka līdzīgs stājas pretī līdzīgajam, vai arī kā sadalīt radīto ietekmi, ja ir jūtams speka (ieroču) pārsvars. Dzīvē var norisināties pavisam savādāk, taču spēles vadītājam vajag neitrāli visu pareizi izvērtēt un izdomāt atrsinājumu tā, lai nerastos interešu konflikts, kad vadītājs piemēram iestājas (cenšas palīdzēt) kādam ciemam.

      Par savu izvēlēto stratēģiju.
      Protams visu spēles laiku centos vadīties pēc saviem ieskatiem, ar ko vajadzētu sākt, ko attīstīt vispirms un ko pēc tam. Protams bija reizes, kad dēļ nejaušajiem notikumiem un dabas apstākļiem mainās attīstības ātrums.
      Pašam prieks, ka ieguldītās pūles ir vainagojušas ar veiksmīgu stratēģijas plānojumu, kā rezultātā tika nodarīti dažādi kaitējumi citiem ciematiem.
      Es īpaši gribēju uzsvērt savu slazdu likšanu attiecībā uz Ciems 2 darbībām. Žēl, ka vadītājs neieskaitīja slazdu iedarbību ar to dienu, kad tie tika uzstādīti. Bet jebkurā gadījumā tie spēja izsist Ciems 2 veiktos pasākumus, kas arī nebija mazsvarīgi.
      Uzkāpa uz slazda divas reizes ejot kalt dzelzi un uzkāpa uz slazda uzbrūkot Ciems 4.
      Līdz ko ciemā bija radies apjukums, mazāk tauta, tā man pašam bija gatavs uzbrukuma plans Ciems 2. Tā kā Tev @Blackburn , bija paredzēts ciest pirmajam manā sarakstā. Tava izvēle, ka izstājies dienā, kad es uzbruku ar reālu kaujas plānu pret Tavu ciemu. Tā kā uzbrukums Ciems 2 izpalika, jo bija pacelti baltie karogi, nācās meklēt nākamo mērķi, kas izrādijās Ciems 4. Tur man nekādas problēmas nekas nesagādāja, jo pretinieks neizrādīja nekādu pretošanos.
      Pēdējā kauja bija ar Ciems 5, diemžēl ar pirmo piegājienu nesanāca veiksmīgs uzbrukums, jo nenomira visi, toties jau ar otro uzbrukumu visi padevās. Vismaz hronika neko nevēsta, ka būtu izvērsušās kaujas.
      Nenoliedzami man pārsvars bija un tas bija godīgi nopelnīts, jo veicu gājienus katru dienu un centos nepieļaut kļūdas, kad noliktavā par maz vietas sarūpētajiem resursiem un lai visai celšanai un atīstībai pietiktu līdzekļu.
      Citu kļūdas un neuzmanība man lava izvirzīties mazliet priekšā, bet tas jau ir tikai godīgi. Nebija nekādas atlaides nevienam ciemam, katrs cīnijās, kā mācēja. J
      Ja nebūtu izstājušies @LLL un @TiNiTrO , tad varbūt spēle būtu interesantāka.
      Katrā ziņā ir konstatētas noteikumu nepilnības un lietas, kuras uzsākot Ciemu spēļu raundus, varētu aprunāt ko un kā, lai nerastos lieki pārpratumi un vilšanās.

      Vēl nobeigumā gribēju pateikt visiem paldies par lieliski pavadīto laiku, izsevišķi @PainFoinmr par veikto vadīšanu.