Lomu spēles

TL: DR Dienas darbi: Paēd, noliktavā tev ir jāprasa ēdiens, ja līderis to neizsniedz katram (3 dienas neēšana un personāžs mirst (ja vien nav iepriekš saskaņots ar vadītājiem), jo biežāk ēd, jo stiprāks un izturīgāks). Trenējies, izvēlies pats kādu prasmi tu trenēsi (prasme ar ieroci (vari norādīt tieši, kura, lai tā būtu stiprāka), respektīvi - trenēt var jebko. Ir jāsakrāj 100 treniņpunkti (10 punkti dienā). Ja gribat paātrināt trenēšanos, būs vien jālasa 4. un citi punkti.


Saturs:

1. Forma

2. Varoņa veidošana

3. Sīkāks visa apraksts

4. Trenēšanās

5. Alianses pārskats.

6. Kaujas sistēma

7. Amatniecība

                                                                          Forma

Vārds:

Uzvārds:

Vecums:

Alianse:

Atrašanās vieta: (Skatīt karti)

Rangs: (Visi sāk kā D ranga cilvēki)

Personalitāte: (Tā kā šis ir nopietns RP, iekļauj vismaz 2 rindkopas ar vismaz 4 teikumiem)

Izskats:

Klase:

Politika: 

Talants: (Izvēlies pats)

Ierocis: (Izvēlies vienu tuvcīņas un vienu šaujamieroci)

Biogrāfija: (Tā kā šis ir nopietns RP, iekļauj vismaz 2 rindkopas ar vismaz 4 teikumiem)

Kā izveidot savu varoni?

1. Iztēlojies savu varoni kādu tu vēlies. Tas var būt tavs cilvēka ideāls, vai televīzijas šova personāžs. Nosauc viņu pieklājīgi, jo tev ar viņu būs jāspēlē.

2. Aliansē tiek apvienota lielāka spēlētāju daļa. Kaut arī spēles laikā to varēs mainīt, sākumā tas nebūs iespējams, un pat, ja tu pāriesi, otra puse tevi atminēsies kā nodevēju un jaunā puse uz tevi skatīsies šķībi.

3. Atrašanās vieta var noteikt tavus treniņa limitus. Citur tu nevarēsi mācīties peldēt, bet citur tu nevarēsi gūt resursus.

4. Klase ietekmēs tavu apbruņojuma izvēli un misijas, kurās tu vari piedalīties.

5. Politika, mīļākais ieroču tips un talants ir tavas sākuma iemaņas spēlē, kas varēs ietekmēt arī tava personāža stāstu, tāpēc izvēlies tādas, kas, tavuprāt, būs saderīgas ar tavu klasi un stāstu, kuru viņš veiks.

                                                                               Sīkaki apraksti

Alianses: Mednieki un Sargi ir divas galvenās frakcijas jeb alianses pieejamas šajā pasaulē. Mednieki ir noskaņoti uz izdzīvošanu - viņi necer uz zinātni vai dieva brīnumu, viņi zina, ka ir jāpielādē šaujamais un jādara jebkas, lai izdzīvotu. Viņu mērķis ir atbrīvot pasauli no zombijiem un nošaut tos visus. Savukārt, Sargi ir noskaņoti uz to labāko. Viņi grib veidot mazas populācijas karantīnas zonās un cerēt, ka zombiji ar bioloģiskajiem procesiem nobeigsies, vai arī pēdējie zinātnieki atradīs risinājumu šai problēmai. Spēlētāji var pievienoties vienai no šīm aliansēm, lai veidotu savu stāstu. Spēlētāji var veidot arī paši savas alianses, kurās jaunie spēlētāji iestāties nevarēs. Tajās būs jāiestājas manuāli. Spēlētāji laika gaitā varēs arī pamest savu aliansi, tādējādi kļūstot neatkarīgi vai arī mainīt aliansi.

Karte: dfgh5r


Spēlētāji izvēlas, kurā Alianses pilsētā viņi vēlas uzsākt spēli.

Sargu pilsētas: 1 - Kaistla; 2 - Metija. Mednieku pilsētas: 1 - Abruma; 2 - Lapo

1. pilsētas ir ar palielinātu zombiju aktivitāti, tās apdzīvot ir bīstamāk, bet arī treniņi tajās ir ar paaugstinātu efektivitāti.

2. pilsētas ir kultūras pilsētas, kur dzīvo iedzīvotāji, kurus piedzīvojumi neinteresē, bet piedalās politikā un attīstībā.

Rangi: Rangs - D - sākuma rangs. Var pildīt D un C misijas

                   - C - testa nolikšanas rangs. Testi notiks ik pa laikam un vadoņi izlems, vai tu esi cienīgs tikt paaugstināts uz C rangu. Var pildīt B misijas un pamest alianses robežas uz nenoteiktu laiku, vadīt D ranga iedzīvotājus.

                   - B - iegūts par īpašiem nopelniem. Var pildīt A un S ranga misijas, tiek pielaists pie spēcīgākajiem ieročiem aliansē.

                   - A - iegūts, ja kļūsti spēcīgāks par jau esošajiem 3 A ranga iedzīvotājiem.

                   - S - alianses vadonis. Iegūts, ja iepriekšējais alianses vadonis mirst vai tiek nogalināts. Ir pilnīga kontrole pār aliansi un tās politiku.

Klases: 1.Vidējās distances kareivis - vidējs apbruņojums ar automatiskajām šautenēm. Ir ļoti labs vidēja attāluma cīņās un tuvcīņā.

             2.Cīnītājs - ļoti labi apbruņots kareivis, kurš izmanto galvenokārt tuvcīņas ieročus un rokas pistoles.

             3.Smago ieroču kareivis - vieglās bruņās tērpts kareivis, kurš izmanto ložmetējus.

             4.Klusais kareivis - ātrs un nemanāms kareivis, vieglāks bruņās, visbiežāk izmanto sprādzienbīstamus ieročus un rokas pistoles.

Politika: Katram iedzīvotajam ir sava politika jeb uzskati. Tie nosaka tavu stāstu kā arī tavu izskatu citu acīs. Politikas ir:

                   Labvēlīgs, likumpaklausīgs.
                   Labvēlīgs, neitrāls.
                   Labvēlīgs, mantkārīgs.
                   Neitrāls, neitrāls.
                   Ļauns, likumpaklausīgs.
                   Ļauns, neitrāls.
                   Ļauns, mantkārīgs.

             Katrs no šiem uzskatiem tev neļauj vai mudina darīt noteiktas lietas. Ja tu rīkojies pret to, tavs tēls var sarukt citu acīs. Labvēlīgs cilvēks nekad nešaus/neuzbruks neapbruņotiem cilvēkiem un neatriebsies. Ļauns cilvēks toties gūs prieku nošaut jebkuru, kurš viņam nepatīk. Likumpaklausīgi cilvēki neko nedarīs, ja tas nepatiks viņu līderiem vai pārākajiem spēkiem. Neitrālus cilvēkus tas īpaši neuztrauks un viņi nekad necentīsies būt izlecēji. Mantkārīgi cilvēki darīs jebko, lai tas sasniegtu savu mērķi. Neitrāl, neitrāli cilvēki galvenokārt ir noteicēji paši sev un viņu dzīves veids ir visbīstamākais.

Talanti: Katram cilvēkam ir savs slēptais talants.  Šoreiz to var izvēlēties pats spēlētājs. Talants ietekmē alianses kulturālo attīstību, vai tavas izredzes cīņā. Jebkādu prasmi, kas cilvēkiem ir uzskatāms par talantu, var rakstīt šeit klāt, pamatojot, ko ar to grib iegūt. Kamēr šis talants neatbildīs ''god-mode'', tikmēr tas tiks apstiprināts.

Sākuma ieroči: Tuvcīņas ieroči:

                      Virtuves nazis - Ass un nāvējošs. Tas neizdara lielus bojājumus, bet tomēr tie būs asiņojoši un iekšēji bojājumi. Galvenais mīnuss ir tas, ka šis nazis ir ļoti īss, tāpēc uzbrūkot, piemēram, zombijiem, ir lielāka iespēja, ka tie tiks pie tavas rokas. Cīnoties ar prasmīgu pretinieku, viņš var mēģināt izmantot šo nazi pret tevi.

                      Dēlis -  Truls ierocis. Tas izdara sāpošus un trulus bojājumus, ar lielāku spēku var lauzt kaulus. Tomēr, dēlim ir maza izturība un tas var tikt salauzts, bet tas ir pietiekami garš, lai aizstāvētos no nelielas distances un, iespējams, nokasīt priekšmetus no augstākām vietām, kuras ar rokām nevar aizsniegt.

                      Kastete - Izdara nopietnākus bojājumus kā dēlis, palielināta izturība, bet pilnīgi samazināta distance.

                      Šaujamieroči: - limitētas lodes un spēlētāji nesāk ar labu precizitāti.

                      Walther P5 - Precīza pistole, bet tai ir ļoti stipri drošības mehānismi. Dažreiz tie var nostrādāt šaušanas laikā. 8+8 lodes

                      SIG Sauer P220 - Precīza pistole, bet visilgākā pārlāde. Nāk ar 10+10 lodēm.

                      Browning Hi-Power -Vissmagākā pistole un visvecākā. Tā neizdara nāvējošus bojājumus, ja vien netiek trāpīts orgānos. 13+13 lodes.

                      Glock 36 - Visvieglākā un ātrākā pistole(ložu šaušanas ziņā). Ir neprecīza un nāk tikai ar 6+6 lodēm.

                                                                 Trenēšanās

Lai attīstītu savas prasmes tev jādodas uz treniņu laukumu vai jāpilda misijas.  Pēc katra posta apakšā arī pieraksti cik treniņ punktus tu esi guvis un cik kopā jāsakrāj.

Trenēt var spēku, izturību, ātrumu un prasmi katrā ierocī un citas lietas (izvēlēties var pats - to norādot, šī prasme tiks ņemta vērā cīņā. Ja vadītāji neatbalsta tavu prasmi, lūgums to mainīt). Lai attīstītu šo prasmi vajag sakrāt 100 treniņpunktu līdz 1. līmenim. Un +100, par katru nākamo līmeni. Respektīvi, līmeņa cipars = cik simti punktu ir jādabū.

Par katru postu treniņu laukumā (1 posts dienā) tu saņem 10 treniņpunktus. Ja tu sasniedz kādu līmeni kādā prasmē, tu vari šo prasmi palīdzēt mācīties citiem, dubultojot viņu punktus dienā. C-ranga cilvēki saņem 15 treniņpunktus, B-ranga - 20, A-S-ranga - 25.

                                                                  Alianses pārskats


Katrs līderis ieposto katrai savas alianses pilsētais savu postu.

Katrā pilsētā līderim ir jāpievieno attiecīgie celtņu posti:

1. Vārti - šeit ir jāatbild katram cilvēkam, kas ieiet vai iziet no vārtiem. Līderim ir arī jānorāda vārtu sargs, kuram ir jāielaiž vai jānoraida cilvēki, kas nāk iekšā (līderis arī var būt sargs)

2. Noliktava - atrodas ieroči un citi resursi. Arī te ir jābūt sargam, ja vien līderis nevēlas atļaut katram ņemt, ko viņš vēlas. Noliktavai ir jāraksta regulāras atbildes ar to saturu un šīm atbildēm ir jāatbild, ja kāds kaut ko izņem.

3. Misiju māja - līdera galvenā celtne. Te viņš izziņo misijas, uz kurām atbild spēlētāji, kas šīs misijas uzņemās. Misiju pildīšanu posto atsevišķos postos šajā pilsētā.

4. Treniņu laukums - atbild cilvēki, kas tur trenējas.

5. Darbnīca (skatīt amatniecību)

Citas alianšu norādes - uz citām pilsētām jāceļo ir 1 dienu (lai izietu no pilsētas, tas jānorāda vārtos)

                                     Lai iegūtu C-rangu, Sargi pārbauda fizisko sagatavotību, kamēr Mednieki iemet zombiju barā (grūtāk).

                                     Lai iegūtu B-rangu, Sargiem ir jāizdara, kas īpašs un ieguldāms Aliansei, kamēr Medniekiem ir jānomeda Sargs (vieglāk).

                                                                  Kaujas sistēma



Pagaidu kaujas sistēma ir punktu bāzēta. Kā pilsētām, tā iedzīvotājiem, zombijiem un ieročiem (ieročiem ir tikai izturība) ir veselība un izturība. Sākot šīs abas kondīcijas ir 100%. Ja krasi pazeminās (vismaz 51% zemāk kā otra)  viena kondīcija, otra arī pazemināsies un tiks ietekmēta. Veselību un izturību ietekmē treniņu biežums, ēšanas biežums un citi pilsētas uzlabojumi (piemēram, hospitālis). Kaut arī pagaidu sistēmā ir viena veida zombiji, viņi visi ir tik pat ātri kā tu. Piemēram, ja tava izturība ir zemāka nekā zombijam, viņš ar laiku tevi noķers, ja tu metīsies bēgt.

Kaujas pret zombijiem vai cilvēkiem notiek šādi - spēles vadītājs vai līderis paziņo, ka kauja ir sākusies. Pirmajam kaujiniekam (ja kauja ir spēlētājs pret spēlētāju, tad pirmais, kurš uzraksta arī to izlems) ir jāapraksta apkārtne. Ja tu izmanto kaut ko, kas nav apkārtnē pieminēts, tad tu automātiski esi zaudējis un saņem sodu (kas izpaužas veselības zaudējumā). Tālāk var sākties kauja (ja kauja ir pret zombiju, tad kaujas aprakstu var veikt tajā pašā postā), kur pārmaiņus spēlētāji veic gājienu. Tu vari veikt 3 darbības savā gājienā - uzbrukt, aizsargāties un mainīt pozīciju. Protams, var veikt arī visas trīs darbības kā uzbrukumus. Uzvarētājs nevienmēr būs tas, kurš pateiks, ka ir iešāvis/nogalinājis pretinieku (tu kontrolē tikai sevi un nevari izlemt, vai pretinieks neizvairās). Uzvarēs tas, kurš ieguldīs arī vairāk darba RP.

                                                                  Amatniecība

Amatniecību var trenēt paralēli parastajiem treniņiem veicot ierakstu. Toties, atalgojums amantiecībā ir tikai 5 punkti. To var palielināt, uzlabojot Darbnīcas līmeni.
1. Darbnīca maksā 6 dēļus, 6 naglas un papildus unikālu priekšmetu, kas varētu noderēt darbnīcā. Ja uzbuvēta šī celtne, tad trenējoties iegūst 10 punktus. Šajā darbnīcā var veidot primitīvus ieročus, darba rīkus un citas noderīgas lietas, kā arī salabot saplīsušas vai nolietojušās mantas.
2. Darbnīca drīzumā
3. Darbnīca drīzumā