Nosaukums: TrackMania² Canyon

Izdošanas Datums: 2013. gada 27. februāris

Žanrs: Sacīkšu

Izstrādātājs: Nadeo

Izdevējs: Ubisoft

Platforma: PC

Sižets: Sacīkstes norisnās tuksnesī, starp milzīgiem kanjoniem un aizām pašu spēlētāju veidotās trasēs. Tagad, vienīgais, kam ir nozīme - ir tavas iemaņas un pieredze! Atliek tikai noskaidrot jautājumu - vai tu spēsi būt ātrākais un sakaut savus pretiniekus trasē?

Minimālās datora prasības Windows operētājsistēmai:

  • OS: Windows XP vai jaunāka
  • Procesors: 1,5 Ghz
  • Atmiņa: 1 GB
  • Video karte: 256 Mo, Pixel Shader 2.0 / Intel HD 2000 / Nvidia ION / AMD HD 6310 vai labāka
  • DirectX: DirectX 9,0c
  • Atmiņa cietajā diskā: 15 GB
  • Skaņa: Standarta
  • Papildus: Klaviatūra, pele un Interneta pieslēgums

Vērtējumi:

  • IGN: 8,5/10
  • Gamespot: 8/10
  • Metascore: Nav
  • Eurogamer: 9/10
  • Mans vērtējums: 9/10

Mans vērtējums un pārdomas par spēli:

Jaunākā versija jau tik ļoti poulārajai spēlei Track Mania Nations, taču es gribētu apgalvot, ka pavisam jauna spēle ar ierosto interfeisu un veco nosaukumu un mēģināt salīdzināt šīs divas spēles būtu muļķīgi. Jaunas trases un to izveide, jaunas mašīnas un to vadība, jauns vizuālais tēls un grafiskās detaļas. 

Spēles pamats ir balstīts uz MultiPlayer režīmu, kur spēlētāji sacenšās viens ar otru cīnoties par uzvarām, pieredzes punktiem, rekordiem un lieliski pavadītu laiku, taču ir arī pārdesmit trases no ''Nadeo'' puses, kuras var izspēlēt SinglePlayer režīmā, taču arī tur ir salikti vairāki topi kā medaļu skaits, pieredzes punkti un pašas rekordu tabules katrai trasei, lai arī tur būtu par ko pacīnīties.

Pavisam jauna apkārtni - mauriņu nomaina milzīgas klintis un kanjoni, formulas tiek aizstātas ar uzķūnētām ielas sporta mašīnām, kuras vizuāli ir patiešām izdevušās, arī jaunas vēsmas grafikas uzlabošanā ir jūtamas. Tas viss kopā rada ļoti lielisku atmosfēru un spēli arī vizuāli var izbaudīt, par ko es stipri šaubos iepriekšējajās versijās, tāpēc esmu pārliecināts, ka šo spēli izbaudīs arī cilvēki, kuri pilnībā spēlē prieka pēc un rezultāti ir gluži mazsvarīgi.

Lai arī cik lieliskas izmaiņas būtu ieviestas vizuālajā un grafiskajā sadaļā, taču vērā jāņem arī jaunais gameplay, kurš ir kļuvis krietni savādāks. Līdz ar jaunajām ielas mašīnām, ātrums līkumu ieejās vairāk nav svarīgs, ja kādreiz nācās mēnešiem ilgi spēlēt, lai perfekti izjustu mašīnu, pielāgotos katram līkumam un to izbrauktu perfekti, arī bremzēšana un gāzes atlaišana perfektam ātrumam līkumos nav nozīmes, jo tagad sānslīde jeb drifts ir spēles galvenais elements. Pašām mašīnām stūres griežamība ir gaužām maza, tāpēc pie lielākiem ātrumiem ir grūti iegriezties pat ļoti lēzenos līkumos, šādi spēle ir zaudējusi daļu svaru saistībā ar skilu, bet ne pilnībā, tāpēc savienojot divus pavisam dažādus gameplayus. Trases ir platas un iemācīties dreifēt pa līkumiem īpaši grūti nav, bet tajā pašā laikā uzrādīt izcilus rezultātus un katru līkumu izņemt nevainojami viss šaurākajos ceļos ir vairāk nekā ļoti sarežģīti.

Kopumā spēle ir superīga. ļoti patīkams vizuālais noformējums, it īpaši mašīnas - tās patiešām ir izdevušās ļoti atbilstošas un smukas. Lai arī pats esmu skila piekritējs un vecā TM ļoti patika, kur savas iemaņas varēja izlabot bezgalīgi, un diezgan liels nīdējs visās spēlēs, kur primārais bija mašīnu ķūnēšana, nitro un nereāli drifti priekšpiedziņas mašīnām, tad šeit no katra ir paņemta daļa, sakombinēts kopā un jāsaka, ka no mana nepatīkamā spēļu gala tas ir izdarīts perfekti. Vēl jāpiebilst, ka beidzot mašīnām arī parādījušās buktes pēc triecieniem, lai arī mašīnu nav iespējams iznīcināt un defekti parādās tikai vizuāli, taču arī tas ienes jaunas, patīkamas vēsms. Vēl tik piebildīšu divus nelielus defektus no mana skata punkta. Labprāt redzētu šoferi pie stūres, pietiktu ar kombinzonu un kasku iesēdinātu šofera sēdvietā, jo padodot atpakaļgaitā pie izsistiem stikliem paveras nedaudz jocīgs skats, ka tur ir pilnīgs tukšums, tiešām dīvaini. Un vēl piekasīšos pie magnētiskā gameplay, kurā augšupejošos vai lejupejošos līkumos atraujot kādas puses riteņus no zemes apgāzties un apmest kūleni ir ļoti grūti, paceltā puse magnetizējas un brīdi, kad jau pēc fizikas likumiem sen vajadzēja kūleņot ārpus trases, sanāk turpināt izbraukt līkumu un nostāties atpakaļ uz kājām.

Jāatkārtojas, ka spēle ir tiešām izdevusies un lieliska. Iesaku izmēģināt gan diezgan kaislīgiem racing žanra faniem, gan parastiem spēlētājiem, kuri cenšās spēli vienkārši izbaudīt, nevis stundām ilgi trenēties, lai pēc iespējas labāk varētu izbraukt vienu līkumu. Tiekamies trasē!

Attēli:

Video:

Laboja Static, labots 1x