World of Warcraft spēlējamās rases un klases!

Rases

Spēlē World of Warcraft spēlētājiem ir pieejamas 12 rases un 10 klases. Rases ir sadalītas divos savstarpēji naidīgos grupējumos - pie Alianses pieder cilvēki, nakts elfi, gnomi, rūķi, draneji un vorgeni, bet pie Hordes - troļļi, taurēni, orki, nemirušie, asins elfi un goblini. Katrai rasei ir pieejamas noteiktas klases, kuras var nebūt pieejamas citām rasēm.

Cilvēks (Human)

Cilvēki apdzīvo Azerotas austrumu daļu. Kopš Liesmojošā Leģiona uzbrukuma caur Tumšo Portālu cilvēki ir iesaistīti asiņainā karā ar orkiem, pēc zaudējuma Pirmajā karā, kurā tika nogalināts viņu karalis un nopostīta galvaspilsēta, cilvēki bija spiesti atkāpties uz Lordaeronu, kur septiņas cilvēku tautas kopā ar elfiem, rūķiem un gnomiem izveidoja Aliansi. Drīz pēc Alianses izveidošanas sākās Otrais karš, kurā Alianse uzvarēja Ordu un aizvēra Tumšo portālu, kā arī nogalināja lielāko daļu atlikušo orku. Orkiem izdevās atvērt portālu vēlreiz, tomēr tas atkal tika aizvērts un cilvēki piecpadsmit gadus dzīvoja mierā. Alianse sāka šķelties, tāpēc, kad Lordaeronai uzbruka nemirušie un orku vadonim Trālam kopā ar grupu citu orku izdevās izmukt no gūsta, Alianse nespēja pretoties un sākās Trešais karš.

Gnoms (Gnome) 

Ģeniālie gnomi ir tehnoloģijas meistari. Agrāk tie apdzīvoja Gnomeregānu, taču tagad tie dzīvo kopā ar rūķiem Aironfordžā un sadarbojas ar Aliansi. Otrajā karā gnomi Aliansei palīdzēja, būvējot zemūdenes un lidmašīnai, kas Aliansei palīdzēja uzvarēt Ordu. Pēc dabas gnomi ir izslavēti kā diezgan neparastas būtnes.

 

Nakts elfs (Night elf)

Nakts elfi ir gara auguma, ar neparastu matu krāsu un spīdošām acīm. Pēc Trešā kara nakts elfi zaudēja savu nemirstību, jo karā, lai apturētu Liesmojošo leģionu, tika iznīcināts Pasaules koks. Nakts elfu druīdi mēģināja izgatavot jaunu Pasaules koku, taču viņu mēģinājums izgāzās, jo jaunais koks izraisīja vājprātu un agresivitāti ikvienā, kas tam tuvojās.

 

Rūķis (Dwarf) 
Aironfordžas rūķi ir sena cilvēkeidīgo rase, kas dzīvo zem Khazmodana sniegotajām galotnēm. Rūķi vienmēr ir bijuši cieši cilvēku sabiedrotie, un tie izceļās gan cīņā, gan stāstu stāstīšanā. Rūķiem ir īpašas spējas atrast dažādas apslēptas bagātības.

Dranejs (Draenei) 

Draneji ir sena rase, pēc izskata gari, ar zilganu ādas krāsu un ragiem. Draneji Azerotā ieradās bēgot no savām mājām - planētas Argusa, viņi ar savu dimensionālo kuģi "Eksodar" ietriecās Azerotas salā, un tur tagad atrodas viņu galvaspilsēta. Draneji tika pievienoti The Burning Crusade papildinājumā.

 

Vorgens (Worgen)

Pirmo reizi parādījušies World of Warcraft, pirmie vorgeni atdalījās no senas druīdu grupas, ko sauca par „Druids of the Scythe”, kuri pielūdza vilku vārdā Senais Goldrins. Izvēlētā pārvēršanās forma bija Vorgena forma, bet tad šie druīdi zaudēja savaldību mežonīgās dabas priekšā un nu tiem bija zvērīga uzvedība. Pēdējie dzīvie druīdi piekrita, ka viņus jāsūta projām un jāiemidzina mūžīgā miegā pie kāda koka Gilneasas zemē.

 


 

Taurēns (Tauren)

Taurēni ir liela auguma vēršveidīgie. Taureni ir seni klejotāji, kuru kultūra balstās uz saskaņu un līdzsvaru ar dabu. Taurēni apvienojās ar orkiem, lai cīnītos ar saviem mūžsenajiem ienaidniekiem kentauriem. Patlaban taurēnu ciltis ir apvienojušās un apmetušās uz dzīvi jaunā mājvietā Mulgoras līdzenumā.

 

Orks (Orc) 

Orki ir plati un muskuļoti radījumi ar zaļganas nokrāsas ādu. Pēc auguma īsi, bet masīvi. Kādreiz tie bija Liesmojošā leģiona daļa, bet, kad orku vadonis Trāls un viņa labākais draugs Groms Helskrīms nogalināja Manarohu, orki kļuva par godīgiem medniekiem un apmetās uz dzīvi jaunās Azerotas teritorijās. Orku galvaspilsēta ir Ogrimāra.

Trollis (Troll)

Troļļi ir gari un lempīgi, bieži vien ar ilkņiem. Viņus uzskata par primitīvu mežoņu rasi. Gandrīz pilnībā iznīcināti no neganto murloku uzbrukumiem viņu dzimtenei, tie apvienojās ar orku karavadoni Trālu un vēl tagad ir Ordas sabiedrotie. Troļļi ir lieli vūdū cienītāji.


Nemirušais (Undead) 


Nemirušie kādreiz bija cilvēki, taču pēc tam, kad tos pakļāva Līķu karalis, tie kļuva par ne īsti dzīvām, ne mirušām būtnēm, kas izpildīja visas karaļa iegribas. Neliela daļa nemirušo izrāvās no karaļa pakļautības. Tie izveidoja savu pilsētu zem Lordaeronas drupām un solījās atbalstīt Ordu.



Asins elfs (Blood elf)


Asins elfi ir bijušie augstie elfi, kas sevi tā nosauca, lai godinātu savus aizgājušos, kas mira no Līķu karaļa karaspēka rokas Trešā kara laikā. Tie pievienojās Ordai, lai atkalapvienotos ar savu vadoni Kaeltasu Outlendā, taču uzzinājuši viņa patiesos nodomus, tie no šī mērķa atteicās, un turpina būt Ordas sabiedrotie. Arī šī rase tika pievienota The Burning Crusade papildinājumā.


Goblins (Goblin)


Pirmo reizi parādās spēlē „Warcraft II: Tides of Darkness”, goblini ir sīki un zaļi cilvēkveidīgie, kas dzimuši Azerotā. Agrāk viņu vēsturē, goblini bija dumja rase un ļaunie cilšu troļļi viņus paverdzināja savā galvenajā salā Kezanā. Rokot ļoti retu rūdu sauktu par Kajamīti, kas padarīja viņus par ļoti, ļoti inteliģentu rasi, viņi drīz vien sadumpojās pret saviem paverdzinātājiem un izveidoja jaunu civilizāciju. Taču, rūdu krājumi beidzās un tas veicināja zinību zušanu, tāpēc goblini izpētīja jaunas zemes meklējot jaunus šīs rūdas krājumus. Notiekot Otrajam karam viņu pievienojās Ordai sniedzot savas tehnikas noslēpumus, ko viņi nozaga no rūķiem un gnomiem un papildināja ar savējām.



Ir vēl arī citas rases, kas spēlētājam ir pieejamas uzvelkot dažādus tērpus un izdzerot dažādas dziras, bet no tām spēles sākumā nevar izveidot savus varoņus.

Klases

 


Burvis (Warlock)

Burvis ir mags, kas izmanto vienīgi ēnu un uguns burvestības. Burvis ir slavens ar to, ka ļoti bieži trāpa ar kritiskajiem sitieniem. Burvim ir daudz dzīvības punkti salīdzinot ar citiem auduma apģērbu valkātājiem, taču buršanai ir vajadzīgi daudzi priekšmeti, kas aizņem daudz vietu somās. Burvis spēj izsaukt sev kalpojošus dēmonus, spēj sevi sadziedēt ar burvestībām izsūcot pretiniekam dzīvību, spēj izgatavot dzīvības akmeni, ko var iedot saviem draugiem, lai būtu vieglāk izdzīvot kaujās, spēj burt burvestības, kas ļauj elpot zem ūdens. Tāpat kā lielākā daļa klašu, arī burvis izmanto manu. Mana, tāpat kā dzīvības punkti ar katru līmeni palielinās, tādēļ, jo augstāks līmenis, jo vairāk mana jāpatērē maģijām.

Pieejamās rases: cilvēks, gnoms, orks, nemirušais, goblins

Ieroči: zobeni, nūjas, dunči, zižļi

Bruņas: auduma


 

Kareivis (Warrior)

Kareivis atšķirībā no citiem savām spējām, izmanto nevis manu, bet gan dusmas (rage). Dusmas palielinās, kareivim tiekot ievainotam vai ievainojot pretinieku. Noteiktām prasmēm vajag noteiktu dusmu daudzumu, tāpēc spēcīgākam uzbrukumam vajag pēc iespējas vairāk dusmu. Ja tu neatrodies cīņā, tavs dusmu līmenis krītas, tāpēc uzsākot cīņu, kareivim parasti nav dusmu, taču ir dažādas spējas, kam nav nepieciešamas dusmas un tev dos papildus dusmas, kas ļaus attiecīgi izmantot citas spējas. Dusmu maksimālais daudzums ir 100, atšķirībā no citām klasēm, dusmu maksimālais daudzums nepalielinās gūstot līmeņus. Kareivji ir izveicīgi tuvcīņā, viņiem ir ļoti daudz dzīvības punkti, jo tie spēj valkāt spēcīgākās bruņas, bet viņi ir neizturīgi pret burvestībām.

Pieejamās rases: pilnīgi visas

Ieroči: zobeni, cirvji, vāles, dunči, pīķi, loki, šautenes, stopi, divroku cirvji, divroku vāles, divroku zobeni, nūjas, zižļi, dūres ieroči, metamie ieroči

Bruņas: auduma, ādas, ķēžu, plākšņu


 

Druīds (Druid)

Saskaņā ar spēles leģendām druīdi ir zemes sargātāji, kas pamodās Liesmojošā leģiona uzbrukuma laikā, lai to sakautu! Pēc uzvaras druīdi nolēma palikt pasaulē, lai dziedētu kara izpostīto zemi. Druīda galvenās priekšrocības ir spēja pārvērsties par dzīvniekiem - piemēram, lāča formā druīds kļūst par kareivi un manas vietā izmanto dusmas, bet, pārvēršoties par kaķi, druīds izmanto laupītāja spējas un spēj zagties, un palikt neredzams. Vēl divas formas, kuras var pieņemt druīds ir ceļošanas un roņa formas, abas šīs formas ļauj ātrāk pārvietoties, taču roņa formu, kura ļauj arī elpot zem ūdens, var pieņemt tikai ūdenī. Druīdi spēj veikt vienas no spēcīgākajām ārstēšanas burvestībām. No 70. līmeņa druīdam ir pieejama putna forma, kas ļauj lidot ar ātrumu 280%, kā arī fly mount, kurš maksā 5200 gold.

Pieejamās rases: Nakts elfs, taurēns, vorgens, trollis

Ieroči: vāles, divroku vāles, nūjas, dunči un dūru ieroči

Bruņas: auduma, ādas


 

Laupītājs (Rogue)

Laupītājs neizmanto ne manu, ne dusmas, bet gan enerģiju. Enerģijas daudzums nepalielinās ar katru līmeni, taču to var papildināt ar noteiktiem talantiem talantu kokā. Laupītājs spēj palikt neredzams (stealth), un no tumsas aizsega uzbrukt savam ienaidniekam no aizmugures. Laupītājs var sasniegt dažādas vietas daudz vieglāk nekā citas klases. Laupītāja spējas ļauj viņam iegūt retas un vērtīgas lietas, piemēram laupītājs ir vienīgais, kas spēj atmūķēt lādes, vai durvis (lockpick). Laupītajs ir nepieciešams dēļ tā, ka tas ir ļoti ātrs un tas var nodarīt lielus bojājumus. Cīņās pret kareivjiem, laupītājs ir pārāks, jo tam ir daudz apdullināšanas burvestības un pazušanas (stealth) kā dēļ karotājs nevar tā kārtīgi iesist.

Pieejamās rases: cilvēks, rūķis, nakts elfs, orks, nemirušais, asins elfs, vorgens, goblins

Ieroči: zobeni, vāles, dunči, šautenes, stopi, loki, dūres ieroči, metamie ieroči

Bruņas: auduma, ādas



Priesteris (Priest)

Tāpat kā lielākā daļa klases, arī priesteris izmanto manu savām burvestībām. Priesteri ir vieni no labākajiem ārstētājiem. Priesteri diemžēl var ļoti viegli nogalināt tuvcīņā, jo tiem ir maz dzīvības. Populārs ar to, ka spēj vienā mirklī ar burvestības palīdzību aizbiedēt cilvēkus (fear). Ēnu (shadow) priesteri (atsevišķs talantu koks) ir vieni no labākajiem uzbrucējiem BG (battleground).

Pieejamās rases: cilēks, rūķis, nakts elfs, trollis, nemirušais, gnoms, taurēns

Ieroči: vāles, dunči, nūjas, zižļi

Bruņas: auduma


 

Mednieks (Hunter)

Mednieki ir vieni no spēcīgākajiem spēles uzbrucējiem. Tie spēj pieradināt dzīvniekus, kas ir milzīgs plus šai klasei. Mednieki ir izcili uzbrukumos ar bultām un šaujamieročiem, kā arī tie spēj izlikt 3 veidu lamatas. ledus (frost), uguns (fire) un dabas (nature) tipa lamatas. Ledus spēj palēlināt tavu iešanas ātrumu, kā arī sasaldēt uz 20 sekundēm, Uguns izdara miesasbojājumus, Dabas lamatu izliekot izlien 6 čūskas (9, ja ir Survival talants), kas saindē un dzeļ pretiniekiem. Mednieki spēj pastiprināt savus uzbrukumus ar savu dzīvnieku īpašajām prasmēm, kā arī sadzīt pēdas JEBKURAM, kas ir tuvumā. Mednieki izmanto fokusu (kādreiz tika izmantota mana, taču līdz ar Cataclysm papildinājumu tiek lietots fokuss), lai noburtu vai saindētu savas bultas tādējādi padarot savu uzbrukumu daudzkārt spēcīgāku. Pazīstams arī kā labākais apdullinātājs. Mednieka klase ir atzīta par kaitinošāko klasi tieši šī faktora dēļ.

Pieejamās rases: nakts elfs, rūķis, drenajs, orks, trollis, taurēns, asins elfs, vorgens, goblins


 

Paladīns (Paladin)

Tāpat kā lielākā daļa klašu arī paladīns izmanto manu. Paladīns tāpat kā kareivis spēj valkāt visspēcīgākās bruņas, saārstēt citus spēlētājus, ar burvestībām mazināt indes un burvestību ietekmi, uzlikt maģiskas auras sev un citiem, taču nevar izmantot šaujamieročus un viņa prasmju treniņi maksā ļoti dārgi. Paladīns ir gan noderīgs spēlēšanai komandā, gan labi piemērots spēlēšanai vienatnē. Paladīns tā pat kā kareivis uzbrūk un cīnās tuvcīņā.

Pieejamās rases: cilvēks, rūķis, asins elfs, taurēns

Ieroči: zobeni, vāles, pīķi, divroku vāles divroku cirvji, divroku zobeni

Bruņas: auduma, ādas, ķēžu, plākšņu


 

Mags (Mage)

Mags ir uguns, ledus un mistiskās maģijas pārvaldītājs. Mags tāpat kā lielākā daļa klases izmanto manu. Magi spēj teleportēties uz lielākajām grupējamam piederošajām pilsētām, uz neitrālajām pilsētām Šatrasu (Shattrath) un Dalaranu (Dalaran). Magi ir lieliski kaut dēļ tā, ka tie spēj uzburt sev un citiem pārtiku. Magi spēj ātri un spēcīgi uzbrukt, bet tiem ir maz dzīvības punkti. Maga kaujas spējas ir ļoti atkarīgas no talantiem un apģērba bonusiem.

Pieejamās rases: cilvēks, gnoms, dranejs, trollis, nemirušais, asins elfs, vorgens, goblins

Ieroči: dunči, nūjas, zobeni, zižļi

Bruņas: auduma



Šamanis (Shaman)

Šamanim piemīt dziednieka, karotāja un burvja spējas. Šamaņi gūst savu spēku no pamatelementiem un izmanto tos burvestībām. Tā ir vienīgā klase, izņemot druīdus, kas spēj pārvērsties - viņi var pieņem spoku vilka formu, kas palielina kustības ātrumu gadrīz divas reizes. Šamaņiem piemīt unikāla spēja izsaukt totēmus, kas ir vieni no viņu spēcīgākajiem ieročiem. Šamaņiem ir 4 veidu totēmi - zemes, uguns, ūdens un gaisa totēms. Zemes totēmi dod izturību, uguns - spēku, ūdens - dzīvību, bet gaiss - ātrumu. Vienlaicīgi var aktivizēt tikai vienu no katra veida totēmiem. Šamaņi var arī nēsāt vairogus, kas ļoti palīdz ciņās pret tuvcīņas klasēm.

Pieejamās rases: dranejs, taurēns, trollis, orks, goblins, rūķis

Ieroči: vāles, cirvji, vairogi, nūjas, dunči, divroku vāles, divroku cirvji

Bruņas: auduma, ādas, ķēžu

 


 

Nāves bruņinieks (Death Knight)

Nāves bruņinieki reiz bija parasti paladīni, līdz Lich King viņus izmantoja kā tumsas spēku atbalstītājus. Viņiem izskaloja smadzenes un iestāstīja, ka tas ir viņu darbs. Pirmo reizi nāves bruņinieki parādījās spēlē Warcraft II: Tides of Darkness. Nāves bruņinieki ir World of Warcraft pirmā varoņa klase, kuru spēj izveidot tikai tie, kam ir jau kāds 55. līmeņa varonis. Tie var gan piedalīties tuvcīņā, gan arī burt burvestības. Tie spēj pievilkt savus pretiniekus klāt, spēj burties ar tumsas, ledus un nolādēto maģiju. Nāves bruņinieki ir ļoti labi zemo līmeņu BG (Battlegrounds), jo tajos līmeņos viņiem ir vislabāk attīstītas spējas.

Pieejamās rases: pilnīgi visas

Bruņas: auduma, ādas, ķēžu, plākšņu.

Laboja , labots 7x