Riga radio kārtējais prieksvēlēšanu kautiņš! @akirstei @Sarmite Elerte @Guntisbelevics @andrisameriks https://t.co/GCMm9erNwp
Rocky__Lv miniblogs
- +2Citāts:
Es kā autovadītājs: Hahaha, ko vēl ne? Tā jau sīkpirži uz rolleriem besī ārā satiksmē, kur nu vēl riteņbraucēji, kuri bieži vien mētājas pa visu joslu
Tas pats no manis kā velobraucēja viedoklis: Man nav ne mazākās vēlmes līst uz ceļa, kur mašīnas pusmetra attālumā man nesās garām uz 60km/h.- +1
Braukšanas kultūra Latvijā ir zem katras kritikas, jo visi taču grib būt ''kingi'' uz ceļa. Kur vien iespējams, ir jāveido atsevišķa josla velosipēdistiem (Daļēji uz ietves un brauktuves rēķina) Piem. Brīvības iela, ceļā līdz VEF tiltam - pus metrs no brauktuves, metrs no trotuāra un veloceliņš gatavs.
Vislielākā problēma gan joprojām ir vietas, kur velosipēdu DROŠI atstāt pieslēgtu. T.i. velonovietnes ar videonovērošanu.
- 0
Kristap, iedod kādu materiālu - cik sapratu, šodien NA lika priekšā Saeimā jautājumu par bērnuārzu altviskošanu. Gribētos uzzināt, ko tur runāja.
- 0
Te ir, piemēram, Ilzes Kuzminas raksts Latvijas Avīzē - http://la.lv/index.php?option=com_content&vi...id=421%20class=
- 0
pirtnieks3 24.05.2013. 01:38 #
Rīgas šaurajās ielās vairums vietās nemaz nav vietas atsevišķi norobežotiem veloceliņiem, bet pilnīgi pietiktu ar novilktu balto strīpu brauktuves malā. Pašu tas ietekmē maz, jo pārvietojos satiksmē, esmu pieradis.
Ja celiņš tiks veidots uz ietves rēķina, tad no viņa nav nekādas jēgas, jo gājēji viņu ātri privatizē (piem. uz brīvības ielas virzienā uz Alfu). Ja vēlas panākt efektu - raitāku plūsmu, manuprāt norobežojoša josla ceļa malā ir labākais risinājums. Tāpat kurjeri un citi intensīvāki braucēji brauks pa brauktuvi, jo uz velo celiņa ir par lēnu, bet tas krietni uzlabotu situāciju ar "svētdienas" braucējiem, kas satiksmē nejūtas droši.
interesentiem šeit lasāmviea, kas apraksta situāciju: https://www.facebook.com/permalink.php?story...328747230580217
Ielogojies vai izveido profilu, lai komentētu!